مدیرکل راهداری اردبیل:

آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین آماده افتتاح است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین آماده بهره برداری است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در جهت تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است گفت: ساختمان اداری این پروژه نیز با تلاش راهداران هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او تصریح کرد: عملیات احداث راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات از خرداد ۹۷ شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

رحمتی بر تخصیص به موقع اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه راهداران پرتلاش در کنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستا‌های واقع شده در مسیر آلوارس و گردشگران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستائی و بزرگراه دارد و ۹ راهدارخانه نیز در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۹ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی اردبیل

برچسب ها: راهدارخانه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار