خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: جهت هدایت ترافیک روان در جاده ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی مشگین شهر در ۷ ماهه امسال خط کشی شده است.

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده و بهسازی راه‌های روستایی از اولویت‌های مهم راهداری و وظایف راهداران است گفت: راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر با استفاده از هزار و ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم مسیر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کردند.

او با اشاره به اینکه در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۳ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان روکش آسفالت شده است اظهار کرد: برای جلوگیری از خروج وسیله نقلیه از مسیر ۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و هشدار دهنده در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در ۷ ماهه امسال از تسطیح، رگلاژ، تیغ زنی و شن ریزی هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، روستایی، خاکی و شنی در شهرستان مشگین شهر خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان ۷۰۰ کیلومتر ریزش برداری انجام داده و ۱۸۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کردند.

فرج پور زهکشی ۲۰۰ متر از پیچ احمد بیگلو وجاده هریس را یاد آور شد و تصریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۱۱۵ عدد مخروط ایمنی و هدایت کننده و هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی جدید در سطح جاده‌های شهرستان مشگین شهر نصب شده است.

او در جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آن‌ها از توزیع یک هزار و ۲۹۲ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: برای دید بهتر رانندگان و مترددین در جاده ۲۴۰ متر مربع علایم و بنر‌های اطلاعاتی و ۳۱۰ عدد بازتاب ایمنی توسط راهداران نصب و همچنین ۱۰۵ عدد از تابلو‌های فرسوده و معیوب از سطح جاده‌های این شهرستان جمع آوری شده است.

فرج پور نصب و ترفیع ۲۲۵ عدد از شاخه گاردریل ها، نگهداری روشنایی تونل ازادگان و ۳۵۰ عدد از چراغ‌های چشمک زن، رنگ آمیزی هزار و ۱۵۰ متر از سرعتکاه‌ها و همچنین اصلاح ۲ هزار متر مکعب از شیب شیروانی بزرگراه را از مهمترین اقدامات راهداران در ۷ ماهه امسال برشمرد.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی رابر عهده دارد گفت: راهداران زحمتکش این شهرستان جهت صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستد.

انتهای پیام/ح

توزیع یک هزار و ۲۹۲ حلقه لاستیک به نرخ دولتی در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.