رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

فعالیت های تبلیغی با زبان هنر تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بهره مندی از زبان فرهنگ و هنر میزان تاثیرگذاری فعالیت های تبلیغی بر مخاطب را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

فعالیت های تبلیغی با زبان هنر تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بهره مندی از زبان فرهنگ و هنر میزان تاثیرگذاری فعالیت های تبلیغی بر مخاطب را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

حجت الاسلام محمد قمی صبح یکشنبه در جریان بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج، اظهار داشت: اگر در حوزه تبلیغ، شیوه های سنتی نیز مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی و هنری همان منطقه انجام گیرد بدون شک می توان تاثیرگذاری به مراتب بیشتری بر روی جوانان گذاشت.

او افزود: اگر هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود به ‌درستی مورد توجه قرار گیرد می ‌تواند بهترین وسیله و عامل برای تبلیغ و اشاعه دین باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی هنر در مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز بیان کرد: در حوزه کتاب و کتابخوانی می توان با ترویج، توسعه و تعمیق این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه ارتباط بیشتری ایجاد کرد.

حجت الاسلام قمی همچنین در حاشیه افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «وحدت ملی - انسجام اسلامی» با بیان اینکه زبان کاریکاتور زبانی بین المللی است، یادآور شد: بخشی از این آثار ظرفیت این را دارند که حتی مردمی که مسلط به زبان فارسی نیستند نیز آنها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ج

تاثیرگذاری فعالیت های تبلیغی بر مخاطب با بهره مندی از زبان فرهنگ و هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.