با حضور وزیر اطلاعات؛

بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در بافق

فرماندار بافق گفت: مجتمع مسکونی ۱۷ واحدی کمیته امداد امام خمینی یکی از هشت پروژه عمرانی در بافق با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری می‌رسد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به  سفر وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان، گفت: مهمترین برنامه‌ سید محمود علوی وزیر اطلاعات به این شهرستان دیدار با مردم در امام زاده عبدالله (ع) است.

او افزود: مجتمع مسکونی ۱۷ واحدی کمیته امداد امام خمینی یکی از هشت پروژه عمرانی در بافق است که با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار بافق تصریح کرد: این پروژه با مشارکت فرمانداری، کمیته امداد و خیران ساخته شده است و با بهره برداری از این مجتمع دیگر مددجوی فاقد مسکن در بافق نخواهیم داشت.

زاده رحمانی اعتبار مجموع ۸ طرح آماده بهره برداری در شهرستان را ۶۰میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری،  روستایی، آبخیز داری و کشاورزی است.

او همچنین به اولویت‌های مهم شهرستان و ارائه آن‌ها به وزیر اطلاعات اشاره کرد و گفت: تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و صنایع جوار معدنی از  درخواست های مهم  مسئولان شهرستان  به وزیر است.

فرماندار بافق گفت: افتتاح باند دوم جاده بافق بهاباد از دیگر اولویت‌های مهم است و در آینده تمام راه‌های منتهی به شهرستان بافق دوبانده می شود.

او گفت: تغییر عنوان طرح توسعه بیمارستان  ولی عصر (عج) بافق به طرح جدید بیمارستان ۹۶ تخت خوابی از دیگر اولویت های این شهرستان است.

انتهای پیام/ی

۸ پروژه عمرانی در بافق به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار