رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان مطرح کرد؛

سطح دانش دانشمندان ایرانی بر قله افتخار

رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان گفت:سطح دانش دانشمندان و پژوهشگران ایرانی بسیار بالا است و همکاری با این کشور بدون شک موفقیت آمیز خواهد بود.

سطح دانش دانشمندان ایرانی بر قله افتخارسی‌جلا ردی، رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان، ظهر امروز در حاشیه  بازدید ازکارگاه بین‌المللی نانو فناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر البرز در پژوهشگاه مواد وانرژی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: این یک موقعیت خیلی خوبی است که بتوانیم با دانشمندان معروف جهان اسلام آشنا شویم و خود را از دانش همدیگر بهره‌مند سازیم.

رئیس بخش مهندسی عمران دانشگاه عمان با بیان اینکه دیدار چهره به چهره و حضوری می‌تواند به تأثیر اشتراک گذاری علم کمک کند، افزود: زمانی که از نزدیک با هم تبادل نظر داشته باشیم و در کنفرانس‌های مختلف اطلاعات خود را به اشتراک بگذرایم، قطعا در امور علمی پژوهشی موفق‌تر خواهیم بود.

او افزود: سطح دانش دانشمندان و پژوهشگران ایرانی بسیار بالا است و بدون شک همکاری با این کشور موفقیت و پیشرفت را به‌همراه خواهد داشت.

ردی با اشاره به اینکه سابقه همکاری در چهار مقاله با کشور ایران را داشته است، گفت: تا کنون به ایران سفر نداشتم و البته سعی داریم به این همکاری ادامه دهیم .

او در رابطه طرح و مقاله جدید خود، افزود: ما سعی داریم برای کاهش هدر رفت آب اقدام کنیم، باید شرایط جوری مدیریت شود تا علاوه بر کاهش مصرف آب به کاهش هزینه‌ها نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ج.و

دانشمندان و پژوهشگران ایرانی در صحنه علم موفق هستند

برچسب ها: پژوهشگاه ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار