۵۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۵۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، دستگیری ۴۴ قاچاقچی و توقیف ۳۸ وسیله نقلیه در مرز‌های کردستان خبر داد.

54 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار کیومرث شیخی از کشف انواع کالای قاچاق در مرز‌های استان خبر داد و اظهار داشت: در راستای کنترل مرز‌ها و به‌منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان در یک ماه گذشته در چند عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه در کردستان کشف ضبط کردند.

او افزود: مرزبانان استان در این عملیات ۷۴ هزار و ۹۶۰ پاکت سیگار خارجی، ۳۰۳ هزار و ۸۹۴ قلم داروی قاچاق، ۴۰۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، شش هزار و ۹۸۰ ثوب البسه خارجی و ۲۶ هزار و ۵۶۶ لیتر سوخت را در مرز‌های کردستان کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۴۴ قاچاقچی دستگیر و ۳۸ وسیله نقلیه توقیف شد، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده در یک ماه گذشته را ۵۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار شیخی تصریح کرد: مرزبانان در سراسر مرز‌های استان کردستان برای مبارزه با قاچاق کالا، پوشش خلاء‌های مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور قرار داده و با ارائه خدمت شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به‌کار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ج

انسداد در طول نوار مرزی کردستان برای مبارزه با قاچاق کالا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.