نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی؛

سد غدیر باباحیدر در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی خواستار اتمام سد غدیر باباحیدر و بهره برداری این پروژه در سال جاری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، خواستار اتمام سد غدیر باباحیدر و بهره برداری این پروژه در سال جاری شد و گفت: چه زمانی باید آوارگی مردم مناطق محروم به اتمام برسد.

او اضافه کرد: چرا عنوان می‌شود پول و اعتبار برای اجرای پروژه‌ای که هنوز مجوز قانونی دریافت نکرده وجود دارد، اما برای رفع محرومیت مردم محروم اعتبار وجود ندارد.

کاظمی افزود: پروژه سد غدیر باباحیدر با پیشرفت ۹۰ درصدی قرار بود امسال با پیش بینی اعتبار مناسب به اتمام برسد، اما اعتباری تخصیص نیافته و این امر در حالی است که اعتبار و بودجه برای پروژه‌های غیرقانونی وجود دارد.

او گفت: یکی از وعده‌های داده شده به نمایندگان مجلس ارائه لایحه نظام رتبه بندی به قوه مقننه بوده لذا این امر باید تسریع شود، همچنین درخواست می‌شود برای رفع محدودیت اعمال مدارک فرهنگیان نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.

کاظمی ادامه داد: یارانه مراکز توانبخشی طی چند ماه گذشته اختصاص نیافته است که موجب بروز مشکلات برای این مراکز شده لذا درخواست می‌شود که این امر برطرف شود، همچنین باید توضیح داده شود چرا کارخانه شیر پگاه شهرکرد اقدام به در دستورکار قراردادن اخراج نیرو‌های خود کرده است.

انتهای پیام/خ

 ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای سد غدیر باباحیدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.