افتتاح فاز یک طرح توسعه بیمارستان ابرکوه

فاز یک طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به گلایه مردم از کمبود‌های درمانی شهرستان گفت: با پیگیری‌های متعدد برای افزایش برخی از تخصص‌های مورد نیاز، فاز یک طرح توسعه بیمارستان ابرکوه با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

نوری شادکام ادامه داد: این طرح در مساحتی با زیربنای سه هزار و ۴۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با ۳۴ تخت به بهره برداری رسید.

او با اشاره به بازدید دکتر نمکی از بخش‌های مختلف بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه افزود: هم اکنون در این بیمارستان ۵۴ تختخوابی، پزشک عمومی و ۱۱ پزشک متخصص شامل جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، رادیولوژی و پاتولوژی به بیماران شهرستان خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: شهرستان ابرکوه یک بیمارستان، پنج مرکز بهداشت، ۳۴ پایگاه سلامت، یک باب ازمایشگاه مرکزی، دو مرکز اورژانس جاذه‌ای و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دارد.

بهره برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهراء (س) مهریز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:  بخش سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهراء (س) مهریز در سفر وزیر بهداشت به یزد و با صرف سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی و با مساحتی با زیربنای دو هزار و ١٥٠ مترمربع به بهره برداری رسید.

او افزود: این بخش، نیاز اساسی شهرستان جهت تشخیص بیماری‌ها بویژه برای بیماران اورژانسی است و کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای را به حداقل ممکن می‌رساند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار