وزیر ورزش و جوانان:

تامین اعتبار طرح های نیمه تمام ورزشی در یزد

وزیر ورزش و جوانان گفت: دو طرح بزرگ پیست دوچرخه‌سواری یزد و سالن سرپوشیده دو و میدانی یزد تامین اعتبار شد.

تامین اعتبار طرح های نیمه تمام ورزشی در یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه پروژه‌های ورزشی استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه اعتبار دو پروژه بزرگ پیست دوچرخه‌سواری یزد و سالن سرپوشیده دو و میدانی یزد تامین اعتبار شد گفت: این دو پروژه سال‌ها متوقف بود و نیاز به اعتبار قابل توجهی داشت که خوشبختانه با دستور رئیس جمهور، این اعتبار در نظر گرفته شد.

او افزود: امشب ۱۰ پروژه در یزد افتتاح می‌شود که از این تعداد، ۶ مورد در روستا‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد و در خدمت جوانان و ورزشکاران روستایی قرار می‌گیرد.

سلطانی فر اظهار داشت: هشت زمین چمن مصنوعی فوتبال شامل دو مورد در شهر‌ها و شش مورد در روستاها، یک سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی پروژه‌های امشب را تشکیل می‌دهند.

سلطانی‌فر به وجود ۵۶ پروژه نیمه‌کاره ورزشی در استان یزد اشاره کرد و افزود: به مردم استان قول می‌دهیم که تا پایان دولت دوازدهم، همه این پروژه‌ها را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه از مدل زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ مورد در دو سال گذشته در نقاط مختلف کشور آغاز کردیم، گفت: ۹۰۰ مورد آن به پایان رسیده و ۶۰۰ مورد دیگر هم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.