برزگر: از حالا تمرکزم روی پرسپولیس خواهد بود/ آقای گلی را از خدا خواسته بودم

آریا برزگر گفت: از این به بعد برای راضی کردن هواداران و سرمربی پرسپولیس تلاش می‌کنم.

برزگر: از حالا تمرکزم روی پرسپولیس خواهد بود/ آقای گلی را از خدا خواسته بودم آریا برزگر، بازیکن تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی مقابل امارات، اظهار کرد: امروز بازی آخر را هم بردیم و با ۹ امتیاز در صدر جدول صعود خوبی را به رقابت‌های آسیایی داشتیم. نشان دادیم لیاقت رفتن به بازی‌ها نهایی آسیایی و جام جهانی را داشتیم. دست تک تک هواداران و مردم ایران را می‌بوسم. از  زحمات کادر فنی  هم به خاطر تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها تشکر می‌کنم که برای صعود مان جنگیدند.

او درباره آقای گلی خودش در این بازی‌ها و حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خدا خواسته  بودم که آقای گل این دوره از بازی‌ها شوم. مهم صعود تیم ملی بود به دور بعد بود و از این به بعد تمام تمرکزم را روی پرسپولیس خواهم گذاشت. باید ببینم مربی تیم چه چیزی از من می‌خواهد. امیدوارم هواداران از من راضی باشند.


بیشتر بخوانید: پورموسوی: تلاش بازیکنان تیم ملی با هیچ رقمی جبران نمی‌شود/ امیدوارم فدراسیون قدر این بچه‌ها را بداند


برزگر درباره بازی‌های نهایی که در ازبکستان برگزار خواهد شد، گفت: ایران تیم قدرتمندی در آسیا است و رقبا از تیم ما حساب می‌برند. می‌خواهیم با برطرف کردن ضعف‌های مان در این بازی‌ها شرکت کنیم. باید یکی از ۴ تیم برتر بازی‌ها شویم و به جام جهانی صعود کنیم.  

انتهای پیام/

اظهارات برزگر درباره تیم ملی جوانان و پرسپولیس   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار