تکریم و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره محیط زیست شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با صدور حکمی از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، امیر عطشانی به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان منصوب و از زحمات ری شهری قدردانی شد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به وجود پتانسیل‌های غنی در شهرستان، با تاکید بر اهمیت محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی انسان‌ها گفت: حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن یک وظیفه ملی است.

او در ادامه با انتقاد از تخصیص ندادن اعتبارات کافی برای حفاظت از محیط زیست که یک ثروت ملی است، بیان کرد: توجه به این امر مهم می‌تواند ضامن بقاء و دوام حیات ما باشد و باید تلاش نمائیم عوامل بشری آسیب زا را به حداقل برسانیم.

سیلاوی ادامه داد: منطقه حفاظت شده میشداغ به لحاظ گونه منحصر بفرد آهوی این منطقه و همچنین قوچ و میش‌های آن دارای اهمیت ویژه‌ای است و سختی شرایط حفاظت، تپه ماهوری و گرمای شدید، فعالیت محیط بانان و حامیان محیط زیست را در این منطقه خاص‌تر نموده و رشادت محیط بانان در حفاظت از این منطقه را ارج نمود.

عادل مولا معاون محیط طبیعی اداره کل محیط زیست، مسعود طوسی رئیس حراست محیط زیست استان و همچنین شیر محمدی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

انتصاب در اداره محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار