کالدرون: دلیلی برای محرومیت من وجود نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جرأت می‌گویم هیچ اتهامی وارد نکردم و متوجه حکم محرومیت خود نمی‌شوم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون درباره محرومیت یک جلسه‌ای خود گفت: همانطور که در توضیحات خود به کمیته انضباطی گفته ام تاکید می‌کنم هیچ اتهامی نه استقلال زدم و نه به داور.

او ادامه داد: من فقط از تصمیم داور در آن دو صحنه ابراز تعجب کردم و بعد گفتم "امیدوارم" همه چیز در زمین مشخص شود. این حرف من هم هیچ ربطی به بازی با استقلال نداشت و مهم‌تر اینکه از لفظ "امیدوارم" استفاده کرده ام، در واقع از یک آرزو حرف زده ام آن هم درباره آینده. این کاملا مشخص است و خود همین کلمه "امیدوارم" دلیل محکمی است بر اینکه اتهامی نزدم.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی به کالدرون تخفیف داد


کالدرون تصریح کرد: مجددا می‌گویم که من دلیل حکم را متوجه نمی‌شوم، چون گفتم امیدوارم و از یک آرزو حرف زدم.

انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره حکم کمیته انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند انقلاب
۱۳:۳۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
کالدرون مربی بودن یا مربی نبودن......
10 بازی از مسابقات لیگ گذشته و تا حالا حتی یک بازی روان و تاکتیکی از تیم پرسپولیس ندیدیم حتی بازی که 5 گل به شاهین زدند هم تاکتیک مشخص و هدفند نداشت. در بیشتر بازیها با کمک شانس برنده شده و کالدرون یا بهتر بگم تاکتیک کالدرون هیچ تاثیری در نتایج به دست آمده نداشت بلکه خلاقیت بازیکنان و کمی شانس موجب شده این نتایج رغم بخورد. مگر نه کالدرون را همان کسی استخدام کرده که جونیور را برای تیم خریده است. در نتایج بازیهای گذشته کالدرون همان قدر موثر بوده که جونیور تاثیر داشته. ضعف تاکتیکی تیم اگر تاکتیکی باشد و عدم هماهنگی بازیکنان و عدم بازی هدفمند همه در پس موقعیت جدول فعلی پنهان شده و هیچ کس از مسئولان پرسپولیس هیچ توجهی به این موضوع نمیکنند. تا آخر فصل این نتایج(حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی و عدم قهرمانی و..)مسئولان تیم را متقاعد کند تا کالدرون را اخراج کنند. و الان کسی نیست به فکر آینده پرسپولیس باشد و فقط به حمایت از کالدرون و حمایتهای ابتدایی از جونیور که دستپخت خودشان است میپردازند، چون گل نمیزد و بازیش بد بود کسی نمیتواند روش سرپوش بگذارد ولی ضعف کالدرون پشت خلاقیت بازیکنان گم شده و هیچ بازی امیدوار کننده ارائه نمیدهد. کالدرون با یک دندگی قصد دارد تاکتیک گذشته و نحوه بازی بازیکنان نابود کند و تاکتیک خودش را به تیم تحمیل کند که با گذشت 10 بازی موفق نبوده از بهترین بازیکنان لیگ بازی درخشان و امیدوار کننده ارائه بدهد. برای موفقیت کالدرون باید به تاکتیک سالهای قبل باگردد و به مرور تاکتیک خود را امتحان یا اجرا کند تا تیم متضرر نشود و هواداران ناامیدانه بازیهای پرسپولیس را دنبال نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
قلعه نویی انواع تهمت ها را به تمام ارکان فوتبال زد ، چکارش کردند . غیر اینه که نمیخوان بذارن بهترین تیم ایران بیشتر از این موفق باشه ؟
خجالت آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
چی
آخرین اخبار