بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ آبان ۹۸؛

انفجار گاز یک واحد مسکونی در قروه را تخریب کرد

مهم‌ترین حوادث همدان در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار گاز یک واحد مسکونی در قروه را تخریب کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار گاز یک واحد مسکونی در قروه را تخریب کرد

سعید حسن بیگی، مسئول آتش نشانی شهرستان قروه گفت: یکشنبه شب یک واحد منزل مسکونی واقع در کوچه آتش نشانی جنب ترمینال در شهرستان قروه بر اثر نشت شدید گاز تخریب و باعث مصدومیت یک نفر از ساکنان این خانه شد.

او علت انفجار را نشت شدید گاز شهری دانست و گفت: که بعد از مطلع شدن از جریان انفجار بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شده و عملیات امداد و نجات را انجام دادیم.

مسئول آتش نشانی شهرستان قروه ادامه داد: تجمع گاز در محل بسیار زیاد بود و ساختمان دو طبقه به طور کامل تخریب شده و شناژ آن کاملاً از بین رفته است.

بیگی ساکنان این منزل تخریب شده را ۳ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک خانم جوان که در طبقه اول سکونت داشته دچار سوختگی شده و به بیمارستان اعزام شد.

او احتمال خواب بودن ساکنان منزل مسکونی مذکور را داد چرا که اگر بیدار می‌بودند به علت تجمع شدید گاز قطعاً متوجه بوی آن شده و انفجار رخ نمی‌داد.

مسئول آتش نشانی شهرستان قروه ادامه داد: ساختمان مربوط از سه نقطه پشت، جلو و سمت غربی تخریب شده و هر دو طبقه به احتمال بسیار زیاد تا صد در صد تخریب شده اند.

 همچنین فرزاد رضایی، رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه هم  از سوختگی ۳۵ درصدی مصدوم حادثه که خانمی ۱۸ ساله بود خبر داد.

به گفته او بعد از انتقال مصدوم به بیمارستان در بخش ترومای اوژانس اقدامات درمانی اولیه انجام شد و سپس برای ادامه مراحل درمانی با رضایت خانواده و فرد مصدوم به استان همدان اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نهاوند گفت: یک واحد انبار لوازم الکتریکی این شهرستان در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آرش کیانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نهاوند گفت: آتش سوزی یک واحد انبار لوازم الکتریکی واقع در خیابان شریعتی جنب بانک ملی نهاوند که رأس ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه دیروز دچار حریق شده بود، به ستاد ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری نهاوند اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله آتش نشانان با توجه به ترافیک منطقه کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه در چهاراه شریعتی اعزام شدند، افزود: آتش نشانان در کمترین زمان نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کرده و آتش را مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نهاوند با بیان اینکه هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست، ادامه داد: علت حریق پس از بحث و بررسی و اعلام نظر کارشناسان اعلام می‌شود.

کیانی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است که با اعلام نظر کارشناسان میزان خسارت برآورد و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب


انبار لوازم الکتریکی در آتش سوخت

 

برچسب ها: نشت گاز ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.