۲۰ آبان، آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره امتنان در فارس

۲۰ آبان، آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره امتنان در استان فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

مختاری تصریح کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیند‌های جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام/ت

مهلت ثبت‌نام جشنواره امتنان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار