افزایش ۲۷ درصدی جذب کمک مردمی به صورت نقدی در مهاباد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت.

رشیدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: درآمد کمک‌های مردمی در ۷ ماه گذشته از جمله اکرام ایتام، زکات، صدقات، و طرح‌های اجرایی همچون جشن عاطفه‌ها، احسان و حسینه‌ها و نذر و قربانی به صورت نقدی ۸۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۵۱۹ هزار ریال بوده که در مقایسه با پارسال نیز با این میزان ۶۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون و ۷۳۱ هزار ریال کمک ۲۷ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه در سایه شفاف‌سازی هزینه‌کرد کمک‌های مردمی می‌تواند ریشه فقر و محرومیت را از منطقه بزداید، افزود: افزایش ۲۷ درصدی کمک‌های مردمی  امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیانگر اعتماد مردم شهرستان مهاباد به کمیته امداد است.

رشیدی همچنین به ۵ مرکز نیکوکاری فعال در سطح شهر در سال جدید اشاره کرد و افزود: این مراکز، مجوز قانونی را دریافت کرده اند و کمیته امداد امام خمینی تنها جنبه نظارتی بر این مراکز را بر عهده دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد  اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در مناطق باغ شایگان، خیابان قاضی، خیابان پلیس و آموزش و پرورش به نام‌های ندای رحمت، مائده، امید، پیوند مدارس (فرهنگ) فعال هستند.

انتهای پیام / س خ 

کمک های مردمی به کمیته امداد ۲۷ درصد افزایش یافت

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.