احداث ۷ باب فضای آموزشی در شهرستان اردبیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در سال جاری هفت باب فضای آموزشی با ۵۵ کلاس درس به مجموع کلاس‌های مدارس شهرستان اردبیل افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی هنرستان استاد شهریار ناحیه یک اردبیل گفت: برای احداث این مدارس اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او با بیان اینکه سالن ورزشی هنرستان استاد شهریار ناحیه یک با زیربنای ۸۶۵ مترمربع و با ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده، اظهارداشت: عملیات اجرایی احداث فضای ورزشی در اردبیل نیز رو به اتمام است که در روز‌های آینده افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: مناقصه ۲ واحد آموزشی در مسکن مهر اردبیل هم در حال برگزاری است و عملیات اجرایی ۶ واحد آموزشی نیز با ۶۶ کلاس درس در حال انجام است که تا مهر ماه ۹۹ به آموزش و پرورش استان تحویل داده خواهد شد.

لطفی به استاندارد سازی تاسیسات حرارتی مدارس استان اشاره کرد و افزود: عملیات استانداردسازی سامانه حرارتی در ۳۱۵ آموزشگاه استان که زیرساخت استفاده از بخاری‌های هوشمند و موتورخانه را دارند، شروع شده که به زودی به پایان می‌رسد.

او تشریح کرد: در سال تحصیلی جاری تجهیزات آموزشی بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و به مدارس ارسال شد.

انتهای پیام/ح

احداث فضای ورزشی در اردبیل

برچسب ها: مدرسه ، فضای ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار