کرایه نیم بها هنوز در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اعمال نمی‌شود

بر خلاف مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا مبنی بر نیم بها شدن کرایه اتوبوس و مترو، هنوز نرخ جدید در برخی ایستگاه‌ها اعمال نشده است.

ایستگاههای اتوبوس هنوز کرایه نیم بها را اعمال نکرده اند!به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اضطرار آلودگی هوا روز گذشته در جلسه‌ای که در استانداری تهران تشکیل داد، مصوب کرد تا به دلیل افزایش شاخص آلودگی هوا نرخ کرایه اتوبوس و مترو از امروز تا ۵ شنبه به صورت نیم بها محاسبه شود.

اما مشاهدات میدانی خبرنگار ما از ایستگاه بی آر تی میدان ولی عصر حاکی از این بود که اقدامات لازم برای اجرایی شدن این مصوبه در یکی از میادین پر ازدحام و دارای شاخص آلودگی بالا، هنوز اعمال نشده است.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در تمام خطوط بی آر تی این مصوبه اعمال شده، اما با این تعداد از ایستگاه بی آر تی ممکن است بخش‌های کوچکی در این مدت انجام نشده باشند و نیاز به زمان دارند.


بیشتر بخوانید: بلیت اتوبوس و مترو از فردا نیم بها می‌شود


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد در خصوص اتوبوس‌هایی هم که دستگاه کارت خوان در داخل آنها نصب شده، گفت: در این اتوبوس‌ها تغییر نرخ به صورت موبایلی هست، به این معنا که تغییر نرخ یک‌ بار در پایانه های اتوبوسرانی اعمال می شود و اتوبوس‌ها باید یک بار به آنها مراجعه کنند و به محض اینکه مراجعه کنند نرخ جدید به روز رسانی می شود؛ بخش زیادی شب گذشته مراجعه کرده اند، بخش کوچکی هم باقی مانده که امروز انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار