اجرای طرح قاضی مُعین در استان یزد

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد از اجرای طرح قاضی مُعین در دادگستری استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین دهقانی فیروزآبادی معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد،  در جمع قضات و کارکنان دادگستری میبد معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد، گفت: با هدف ارتقای اتقان آرای قضایی و بهره گیری از تجربه قضات مُجرب دادگستری استان، طرح قاضی مُعین اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به پیچیدگی‌های قضایی در برخی از پرونده‌های حقوقی یا کیفری، در هر یک از موضوعات قضات فرهیخته و با تجربه مرکز استان به عنوان قاضی مُعین، معَیَّن شده‌اند تا در صورت نیاز قضات جوان، پاسخگوی آنان باشند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: در این طرح شرایطی تعیین شده است تا انگیزه برای قضات مُعین ایجاد شود و قضات جوان بتوانند به راحتی سئوالات و ابهامات خود را مطرح و کیفیت کار قضایی خود را ارتقا بخشند.

دادگستری شهرستان میبد  حوزه‌های برتر در استان یزد

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد دادگستری شهرستان میبد را از حوزه‌های برتر در موضوع اتقان آراء ذکر کرد و گفت: در بررسی دقیق هیئت بازرسی آنچه که محرز شد کیفت بسیار خوب آرای این حوزه قضایی است که جای تقدیر دارد.

او گفت: نشست‌های قضایی برنامه‌ای است برای استفاده از دانش قضایی یکدیگر و انجام مشورت در خصوص یک موضوع قضایی که انتظار است در حوزه‌های قضایی با جدیت برگزار شده و گزارش آن به مرکز استان ارسال شود.

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد، ادامه تحصیل کارکنان اداری و قضایی را در مقاطع تحصیلی بالاتر خواستار شد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم، ارتقای کمیت و کیفیت رسالت قضایی، نیازمند یک نهضت علمی در دادگستری هستیم که سنگ بنای آن ادامه تحصیل کارکنان است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار