ماجرای توزیع برگه‌ای که امروز ذوالنوری در مجلس پخش کرد، چه بود؟

امروز یکی از نمایندگان در واکنش به سخنان دیروز رئیس‌جمهور برگه‌ای را میان وکلای ملت توزیع کرد که مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان صحن علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به توزیع برگه‌ای میان وکلای ملت سخن گفت و اعلام کرد که: امروز در مجلس برگه‌ای میان نمایندگان توزیع می‌شد که رئیس جمهور را در نقطه‌ مقابل رهبری قرار داده؛ آقای رئیس اجازه ندهید، چنین سخنان تقطیع شده‌ای از رئیس جمهور کشورمان در مقابل رهبر انقلاب قرار گیرد.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی خواهد شد.

موضوع این برگه در همین جا ختم نشد و دقایقی بعد علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که مجوز توزیع این برگه را خود صادر کرده است.

او در توضیح این اقدام گفت: ذوالنوری نماینده قم بیانیه‌ای را درباره‌ سخنان دیروز آقای روحانی در یزد تنظیم کرده بود و برای توزیع نیاز به تائید هیئت رئیسه داشت، من به عنوان مسئول اداری این کار، اجازه توزیع آن را دادم.

ماجرای توزیع برگه‌ درباره رئیس‌جمهور میان نمایندگان در مجلس چه بود؟

فقط برای اطلاع وکلای ملت، برگه‌ای را منتشر کرده‌ام 

با پایان یافتن جلسه علنی امروز خبرنگاران در راهروی مجلس در اطراف حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی جمع شدند تا توضیحات او را درباره این اقدام جویا شوند. ذوالنوری در تشریح این اقدام خود اظهار کرد: این برگه به هیچ عنوان بیانیه نیست و تنها جهت استحضار وکلای ملت منتشر شده است. بنده وقتی برای تکثیر این برگه به بخش چاپ رفتم به من اعلام کردند، باید برای توزیع و چاپ چنین مواردی دستور هیئت رئیسه وجود داشته باشد و به همین دلیل آن برگه را نزد یوسف‌نژاد بردم و او آن را بدون آنکه چیزی بگوید، امضا کرد.

حجت‌الاسلام ذوالنور همچنین در واکنش به اینکه اعلام شده این برگه بیانیه‌ای علیه رئیس‌جمهور بوده و در آن سخنان آقای روحانی در یزد را در تقابل با رهبری تعبیر شده است، گفت: بنده جهت اطلاع وکلای ملت، برگه‌ای را منتشر کرده‌ام و در آن فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در ۲۲ مرداد سال گذشته درباره برباد رفتن ۱۸ میلیارد دلار را در مقابل سخنان دیروز رئیس‌جمهور  درباره ۱۸ میلیارد دلار قرار دادم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
حجه الاسلام ذوالنور فردی مجاهد و انقلابی است
خدا حفظشون کنه
آخرین اخبار