تحقق برخی از آرزو‌های معلولان بافقی

رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق گفت : وسایل توانبخشی معلولان بافقی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد شاهپورزاده رئیس جامعه معلولان بافق گفت: در ابتدای سال جاری بود که جامعه معلولان اقدام به راه اندازی طرح‌های کمپین کاغذ مهربانی و جمع آوری درب بطری‌های پلاستیکی با همکاری مردم شریف بافق کرد.

او هدف از راه اندازی این دو طرح را اشتغالزایی برای معلولان و تهیه وسایل توانبخشی و ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به معلولان نیازمند عنوان کرد و افزود: در کنار دستیابی به اهداف مذکور کمک شایانی به تمیز نگه داشتن محیط زندگی و پیشگیری از تخریب محیط زیست شد.

رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق بیان داشت: مردم  شهرستان بافق همکاری بسیار خوبی در اجرای این طرح‌ها داشته اند به گونه‌ای که تا کنون از محل درآمد حاصل از این دوطرح توانسته ایم نسبت به تهیه یک دستگاه دوچرخه ثابت برای یکی از معلولان و همچنین ۱۸ ویلچر که تا کنون غیر قابل استفاده بود را تعمیر کردیم.

شاهپور زاده تصریح کرد: در نظر داریم نسبت به تهیه اقلامی مانند؛ ویلچر، دستگاه ساکشن، عصا، واکر، تخت، دستگاه زردی نوزاد اقدام شود.

او افزود: همچنان به همکاری و مساعدت شما شهروندان عزیز نیازمند بوده تا به مدد الهی بتوانیم خدمات بهتر و بالاتری به معلولان  نیازمند ارائه کنیم.

انتهای پیام/ی

برخی از آرزو‌های معلولان بافقی تحقق یافت

برچسب ها: خانواده ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.