افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای منزل آب زاهدان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای منزل آب زاهدان امروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

ادهم کرد زابلی  مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  پروژه زمین چمن مصنوعی  در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی شهرستان زاهدان در مساحتی با زیربنای ۱۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال ۹۷ شروع شده که امروز به مناسبت هفته وحدت مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیت چشمگیری بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در قالب ۲۷۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای منزل آب زاهدان

به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساخت‌های ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور و مرزی رشد چشمگیری داشته است؛ که این حجم از افتتاح چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در روستای شمال تا جنوب استان بی سابقه است.

 ۱۵ طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان نیز در ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولین عالیرتبه استانی افتتاح و بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

پروژه زمین چمن مصنوعی  در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار