اهدا کمک‌های نقدی به فرزندان معنوی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : حامیان می‌توانند از طریق تمامی درگاه‌های پرداخت عضو شتاب به صورت کارت به کارت کمک‌های نقدی خود را به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدءا کنند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون بیش از ۲۱ هزار حامی نیک اندیش از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه حمایت می‌کنند.

او با بیان اینکه حدود هفت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت این پدران معنوی بهره مند می‌شوند، گفت : این حامیان ماهانه حداقل ۳۰ هزار تومان به فرزندان تحت حمایت خود پرداخت می‌کنند.

او افزود: در سنوات گذشته حامیان کمک‌های خود را صرفا از طریق دو بانک عامل و با دارا بودن کد شناسه اختصاصی واریز می‌کردند.

نصوری با بیان اینکه هم اکنون تمامی درگاه‌های پرداخت عضو شتاب برای اهدای کمک‌های نقدی به فرزندان معنوی فعال است، افزود: حامیان من بعد می‌توانند از طریق این درگاه‌ها به صورت کارت به کارت کمک‌های خود را به فرزندان تحت حمایت اعطا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در روش کارت به کارت نیازی به کد شناسه اختصاصی نیست، گفت: همچنین حامیان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir مساعدت‌های خود را به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کنند.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه تمامی کمک‌های حامیان نیک اندیش مستقیم به دست ایتام و فرزندان محسنین می‌رسد، گفت: در هفت ماهه امسال حامیان بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کرده اند .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت بیش از ۲۱ هزار حامی نیک اندیش از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار