کاظمی: مهرام به آمادگی کامل نرسیده است/ تیم‌های برابر ما انگیزه زیادی دارند

بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر مقابل ما انگیزه بیشتری دارند.

کاظمی: مهرام به آمادگی کامل نرسیده است/ تیم‌های برابر ما انگیزه زیادی دارندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال مهرام پس از پیروزی تیمش برابر اکسون در دربی تهران درباره شرایط مسابقه گفت: درگذشت پدر مهدی کامرانی را به او تسلیت می‌گویم، چون این موضوع همه ما را بسیار ناراحت کرد. از برد در این مسابقه خوشحالم و به بازیکنانمان تبریک می‌گویم.

او افزود: بازی خوبی بود و هر ۱۴ تیم لیگ امسال بازیکنان جوان و خارجی دارند و همین باعث می‌شود تا بازی‌های راحتی نداشته باشیم ما نیز ۵ بازیکن با تجربه داریم و به امید خدا در ادامه بهتر می‌شویم. متاسفانه دو بازی است که در کوارتر چهارم اجازه می‌دهیم حریفان اختلاف ۱۳ امتیازی را جبران کنند و به بازی برگردند که کار را سخت می‌کند. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد در کوارتر چهارم اجازه راحت امتیاز گرفتن را به حریفان ندهیم.

او در پاسخ به اینم سوال که آیا مهرام به آمادگی کامل رسیده است یا خیر بیان داشت: فعلا تیم ما به آمادگی کامل نرسیده است و به غیر از آرمان زنگنه و صمد نیکخواه بهرامی که در اردو‌های تیم ملی بودند، سایر بازیکنان از‌ جمله خودم تنها بدنسازی کردیم و در شرایط بازی نبوده‌ایم. ضمن اینکه همه تیم‌ها مقابل مهرام انگیزه زیادی دارند تا پیروز شوند که‌ این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

او در مورد رقابتش با آرمان زنگنه در پست‌ چهار تیم مهرام، گفت: من و آرمان باهم به باشگاه مهرام رفتیم و قرارداد بستیم. هیچ رقابتی وجود ندارد و برای ما تیم مهم است که برنده شود.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا میانگین سنی بالای تیم مهرام می‌تواند دلیل خستگی این تیم در کوارتر چهارم باشد بیان کرد: تنها بحث خستگی نبود. روزی که با شیمیدر بازی‌کردیم آن‌ها دفاع خوبی داشتند و توپ‌های ما هم گل نشد تا بازی نزدیک شود. این بازی هم همینطور بود و وقتی صمد را می‌گیرند و دفاع‌می‌کنند، سایر بازیکنان باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

انتهای پیام

آخرین اخبار از بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار