اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها

طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا محمدی سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در آینده‌ای نزدیک در کلیه داروخانه‌های سطح این استان اجرا می‌شود.

او افزود: هم اکنون اقدامات لازم در جهت اجرای بهینه این طرح در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

محمدی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم با شرکت نرم افزاری طرف قرارداد داروخانه‌ها برای دریافت گواهی تبادل با پرونده الکترونیک سلامت از مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و ارتقای نرم افزار موجود تا قبل از پایان آبان ماه جاری انجام شود.

او ادامه داد: شرکت‌های نرم افزاری داروخانه‌هایی که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت گواهی تبادل اطلاعات نشوند مجوز فعالیت آن‌ها در مراکز سلامت به حالت تعلیق درآمده و یا سلب خواهد شد.

محمدی افزود: در خصوص تهیه توکن سخت افزاری از دفاتر پیشخوان برای فراهم سازی امکان تبادل امن اطلاعات با درگاه یکپارچه تبادل اطلاعات سلامت، از داروخانه‌ها خواسته شد اقدامات لازم را انجام دهند.

او گفت: دستورالعمل نحوه و زمان دریافت توکن در پایگاه اینترنتی http://regulatory.it.behdasht.gov.ir از نیمه آبان ۹۸ قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

طرح نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.