شهادت فرمانده ارشد مقاومت در نوار غزه/ جهاد اسلامی تل‌آویو را هدف حمله قرار داد + فیلم

در پی عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه یکی از رهبران مقاومت، رزمندگان فلسطینی مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

سرزمین‌های اشغالی هدف شلیک موشک از نوار غزه قرار گرفت/ حمله موشکی جهاد اسلامی به تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از شلیک چند موشک از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز از بازگشایی پناهگاه‌ها در سدیروت و عسقلان و شهرک اطراف نوار غزه بعد از عملیات ترور ابو العطا از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.

پیش از این شبکه الجزیره از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت اسلامی در محله الشجاعیه در شرق غزه خبر داد.

این شبکه همچنین  از پرواز گسترده هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی بعد از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت در شرق غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در پی بمباران محله الشجاعیه در شرق غزه یک نفر شهید شد و ۳ نفر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت یکی از فرماندهانش با نام بهاء سلیم ابوالعطا خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله به فرمانده جنبش جهاد اسلامی را برعهده گرفت.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابوالعطا حضور داشته هدف قرار داده است.»

حمله نیروهای مقاومت به فلسطین اشغالی
 
همزمان با عملیات ترور این فرمانده مقاومت در نوار غزه، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در حومه دمشق، فرزند او به شهات رسید. (بیشتر بخوانید)
 
آخرین خبرها از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ نیروهای مقاومت به آن را در زیر مشاهده کنید: 

آغاز دوباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی از آغاز حملات هوایی این رژیم علیه مبارزان فلسطینی در غزه خبر داد.

بنا بر اعلام رسانه‌ها، دو فلسطینی عضو گردان‌های قدس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وحشت از انتقام نیرو‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۱۵ صهیونیست شهرک‌نشین بر اثر ازدحام ناشی از ورود به پناهگاه‌ها و ۱۳ شهرک‌نشین دیگر بر اثر شوک ناشی از حملات مصدوم شده‌اند.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی در پیامی به شهروندان فلسطین اشغالی از آن‌ها خواست تماس‌ها با کد ۰۹۹، ۰۵۹ و ۰۰۰ را پاسخ ندهند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد حماس عملیات جدیدی را با هدف پیدا کردن افراد از طریق ردیاب مکانی موبایل آن‌ها آغاز کرده تا از این طریق حملات راکتی را به سمت مناطق پرجمعیت به انجام رساند.

تصمیم ترور ابوالعطا، پس از حمله به محل سخنرانی نتانیاهو

 برخی رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند تصمیم ترور ابوالعطا پس از هدف قرار گرفتن منطقه اشدود در مراسم سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پیش از برگزاری انتخابات اتخاذ شد.

ادعای رهگیری ۲۰ فروند موشک فلسطینی از سوی گنبد آهنین

بر اساس ادعاهای برخی رسانه‌ها، گنبد آهنین (سامانه ضد موشکی ارتش صهیونیستی) ۲۰ فروند موشک فلسطینی را که از صبح امروز به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده، رهگیری کرده است.

تصمیم مشترک گردان‌های مقاومت برای پاسخ به رژیم صهیونیستی

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد گردان‌های مقاومت در نوار غزه تصمیم مشترکی در زمینه پاسخ دادن به جنایت‌های رژیم اشغالگر اتخاذ کرده‌اند.

دستور نتانیاهو به وزرایش برای سکوت درباره درگیری در نوار غزه

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از وزیران کابینه خود خواست از هرگونه سخن و اظهارنظری درباره درگیری با نوار غزه خودداری کنند.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند چهار صهیونیست شهرک‌نشین بر اثر اصابت یک موشک در نزدیکی شهرک «غان یفنی» زخمی شدند.

برگزاری مراسم تشییع شهید ابوالعطا 

مراسم تشییع پیکر شهید ابوالعطا از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مرکز شهر غزه آغاز شد. (بیشتر بخوانید)

شلیک بیش از ۵۰ فروند موشک از غزه به فلسطین اشغالی

شبکه صهیونیستی «کان» اذعان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.

نیروگاه اتمی دیمونا در تیررس حملات موشکی مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد نیروگاه اتمی دیمونا و سراسر منطقه جنوب و مرکز فلسطین اشغالی در تیررس حملات موشکی مقاومت فلسطین قرار دارد.

یک منزل مسکونی در سدیروت هدف اصابت موشک‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.

شهردار عسقلان از حمله موشکی جان به در برد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک تعداد زیادی موشک به غوش دان و تل‌آویو خبر دادند و افزودند شهردار عسقلان از حمله موشکی به این شهر جان به در برد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، هم اعلام کرد با شلیک موشک عطایا به تل‌آویو به عملیات ترور ابو العطا از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پاسخ داد.

حمله موشکی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به تل‌آویو 

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تعدادی موشک‌های بزرگ به شهر تل‌آویو شلیک کرده است.

گردان‌های قدس همچنین دقایقی قبل، شهر حیفا در فلسطین اشغالی را نیز هدف حمله موشکی خود قرار داد. 

سرایا القدس: پاسخ به ترور «ابوالعطا» هیچ محدودیتی نخواهد داشت

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای نظامی اعلام رد که پاسخ به ترور «بهاء سلیم ابوالعطا»، یکی از فرماندهان سرایا القدس، به همراه همسرش در منزلشان در منطقه شجاعیه در شرق نوار غزه، جنایتی است که در پاسخ به آن هیچ حد و مرزی نخواهیم داشت و مقابله به مثل خواهیم کرد تا دشمن متجاوز نتیجه تجاوزگری خود را بپذیرد و بداند که هر ظلمی کند به خودش باز می‌گردد.

حماس: ترور فرمانده سرایا القدس بدون پاسخ نخواهد ماند

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور فرمانده سرایا القدس بدون پاسخ نخواهد ماند و اشغالگران صهیونیست تمامی تبعات مرتبط با این جنایت را متحمل خواهند شد.

حماس در این بیانیه تاکید کرد: مسیر جهاد و مقاومت همچنان ادامه دارد و رو به فزونی گرفتن است.

تعطیلی کلاس‌های درس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کلاس‌های درس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه و غوش دان و اطراف آن امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

در همین حال، رژیم صهیونیستی گذرگاه تجاری کرم ابو سالم را در جنوب نوار غزه تا اطلاع ثانوی بست.

تشکیل جلسه کابینه رژیم صهیونیستی 

در پی این تحولات، کابینه این رژیم برای بررسی تنش‌ها در نوار غزه تا ساعات آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

فعال شدن سامانه گنبد آهنین  در پی تحولات اخیر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن مجدد آژیر‌های خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه و فعال شدن سامانه گنبد آهنین خبر داد.

شهرک‌نشینان اطراف غزه محل سکونت خود را ترک کردند

روزنامه هاآرتص نوشت شهرک نشینیان ساکن شهرک‌های نوار مرزی اطراف نوار غزه منتظر افزایش تنش نشدند و پس از شنیدن صدای اولین آژیر خطر فورا مناطق خود را ترک کردند و به مناطق شمالی رفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشدود خبر دادند.

نتانیاهو: برای دفاع از خود هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله تروریستی این رژیم علیه فرمانده ارشد جهاد اسلامی ادعا کرد: اسرائیل علاقه‌ای به افزایش تنش‌ها با غزه ندارد، اما برای دفاع از خود هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهیم.

وی گفت: این فرمانده فلسطینی مانند یک بمب ساعتی بود.

نتانیاهو ادامه داد: ترور «ابو العطا» ۱۰ روز پیش در کابینه به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفته بود و به محض آنکه زمان مناسبی پیدا کردیم عملیات علیه وی انجام شد.

گردان‌های مقاومت فلسطین: آماده‌ایم پاسخ دردناکی به جنایت‌های صهیونیست‌ها بدهیم

 گردان‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند جنایت‌های اسرائیل در از بین بردن اراده نیرو‌های مقاومت و از بین بردن پایداری و ایستادگی ملت فلسطین موفق نخواهد بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: بار دیگر رژیم اشغالگر اسرائیلی به سیاست ترور روی آورده است از این رو این رژیم مسئولیت کامل پیامد‌های این سیاست را باید بر عهده گیرد.

گردان‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه همچنین تاکید کردند: گردان‌های مقاومت می‌توانند محاسبات دشمن صهیونیست را بر هم بریزند و قواعد جدید درگیری بر دشمن تحمیل کنند.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: ممکن است به مرحله ترور‌ها منتقل شویم

آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما برای افزایش تنش در عرصه هوایی، دریایی و زمینی آمادگی داریم، اما نمی‌خواهیم تنش افزایش یابد.

او مدعی شد: اگر مجبور شويم به مرحله ترورها منتقل خواهيم شد.

تعطیلی حرکت قطارها و مراکز عمومی در فلسطین اشغالی 

حرکت قطار‌ها در فلسطین اشغالی متوقف شده است، مدارس تعطیل شده و مراکز عمومی مختلف در برخی از مناطق فلسطین اشغالی بسته شده است.

شهادت ۵ فلسطینی بر اثر حملات اخیر رژیم صهیونیستی

شمار قربانیان تجاوز‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز تاکنون به ۵ شهید و ۲۷ زخمی افزایش یافت.

اعلام حالت فوق العاده به مدت ۴۸ ساعت در سراسر فلسطین اشغالی

وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیلی از اعلام حالت فوق العاده به مدت ۴۸ ساعت در سراسر فلسطین اشغالی خبر داد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۳۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
‫أعوذ بالله من الشيطان الرجيم ، بسم الله الرحمن الرحيم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " ، " صدق الله العلی العظیم"
صهیونیستهای ناجوانمرد بزدل مظلوم کشان کودک کشان تروریست بدانید و آگاه باشید هر نفر مسلمان از امت واحده رسول الله ص را که به قتل برسانید 100 نفر از شما ملعونین صهیونیستی کافران فاسدین فاسقین فی الارض اشغالگر باید در فلسطین به کیفر مجازات و به قتل برسند تا زمانی که از فلسطین اشغالی بیرون بروند و یا نابود و پاکسازی شوند و به زباله دان تاریخ ریخته شوند . والسلام و صلوات التماس دعا . برای شادی روح شهید بزرگوار و تمامی شهداء وصدیقین فاتحه و صلوات .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص ، لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۰:۳۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ براسراییل ومرگ برنتانیاهو جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۸:۲۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
الان بهترین فرصت که جواب تجاوزپهباد اسرائیل دادنیروگاهای اتمی اسرائیل درهم بکوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
متاسفانه مقاومت اسلامی درجواب دادن بشرارتهای رژیم صهیونیستی درغزه .درعراق ودرسوریه بسیار بسیار ضعیف عمل کرده ودرنتیجه این رژیم روز بروز جسورتر وگستاختر شده. واین بسیار درداور وتاسف باره.
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر هشت میلیون کودکش سرپاشون خون میباره ب زودی از نقشه محو خواهد البته تو نقشه تم نمبینم رژیم صهیونیستی کجا قرار. و لی بازم محو میشه ایشاءالله
Netherlands
ع
۱۷:۳۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه اسرائیل رو
-
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
انشالله تمام دشمنان اسلام هر چه زودتر خشکانده بشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۰۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا ریشه اشونو بخشکاند این اسرائیل و السعود خبیث را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
رژیم کودک کش همین کشتن انسانها را بلده انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
این وعده خداست که اسرائیل نابود میشه ،اصلا تو کتابهای خودشون هم هست
واین وعده حتمیه ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اگر در ازای یک شهید فلسطینی ده تا اسرائیلی را به هلاکت برسانن دیگر جرات این کارها را نخوهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر اسرائیل
Germany
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
نتانیاهو باید به عنوان قاتل زنجیری و قتل عام انسانها مورد محاکمه قرار بگیرد
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
نتانیاهو نیست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
به امید خدا پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است.
Afghanistan
نصیراحمد یعقوبی
۱۳:۴۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ان شاء الله زنده باشم و نابودی اسرائیل را ببینم و با خانواده ام جشن بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۲:۵۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
تا زمانی که کشورهای اسلامی یده واحده نباشند دشمنان اسلام همچنان می تازند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
انتقام می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
خواجوی از کرمانشاه
۱۲:۲۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
به امید خدا پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۲:۲۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم / وسیعلموا الذین ظلموا ایّ منقلبٍ ینقلبون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ای رهبران سرایا القدس:
1) شهیدبهاء سلیم ابوالعطاء یک تن و یک نفر و یک فرد نیست که مورد هدف ترور قرار گرفته بلکه این اعلام جنگ و تهدید علیه تمام ملت فلسطین علی الخصوص فرماندهان عالیرتبه حماس و محورمقاومت است بنابراین شهیدبهاء سلیم ابوالعطاء خودش به تنهائی یک "ملت" است.................
2) هم اکنون آرزوی دیرینه تمام آزادگان جهان و کسانی که هر روز و شب از خداوند نابودی اسرائیل را آرزومندند از فرماندهان عالی سرایا القدس حماس این است که: "خون در مقابل خون" یعنی: حکم متقن و صریح خداوند در کتاب الله و آن همانا " قصاص" است
3) محقق کردن سخن سیدآل محمد(ص) شیخ سیدحسن نصرالله که فرمودند: چنانچه صهیونیستها حماقت کنند در جنگ بعدی اسرائیل قطعاً به عصر حجر خواهد برگشت......و همین بهانه یعنی قصاص خون شهیدبهاء سلیم ابوالعطاء فی الحال برای محورمقاومت توسط حماقت خود صهیونیستهای اشغالگر فلسطین مظلوم ایجاد شده پس باید منتظر تبعات و عواقب ترور فرماندهان عالیرتبه محور مقاومت باشند و این سیلی باید چنان محکم باشد که سخنان سیدعزیزآل محمد(ص) یعنی شیخ سیدحسن نصرالله مبنی براینکه مواضع اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است......در جنگ آینده اگر اسرائیل شروع کننده باشند پایان دهنده جنگ نخواهند بود و جواب حملات چنان شدید خواهد بود که اسرائیل به عصر حجر برخواهد گشت......و هم الآن و هم اکنون با این حماقت صهیونیستها بزرگترین بهانه را برای تحقق آرزوی دیرینه محور مقاومت برای نابودی سرزمینهای اشغالی کشور فلسطین و" آزاد سازی قدس شریف" از چنگال خونین صهیونیستهاوبازگشت آوارگان مظلوم فلسطینی به موطن اصلی خودشان مهیا شده ایکاش در یک همآهنگی گسترده و عملیات مشترک و منسجم در طول تمام خطوط مقدم محور مقاومت در مرزهای مشترک با دشمن صهیونیستی که با کشورهای محور مقاومت و تمام فرماندهان عالیرتبه محور مقاومت با کمک به آتشباری فرماندهان حماس این غده چرکین و سرطانی در این جنگ نابود و جهان اسلام" آزاد سازی قدس شریف" را نیز شاهد باشند تا "معادله قرن" که در عصر ترامپیسم دکترینش توسط ترامپ داده شده تبدیل به "معادله افتضاح قرن" شود
4) همانطور که جبهه کفر با اینکه باطل محض هستند ولی با هم متحد و همآهنگ شده عمل میکنند......... چرا؟ فرماندهان عالی محورمقاومت در تمام خطوط مقدم جبهه با مرزهای مشترک طولانی با اسرائیل غاصب علیه مواضع صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی متحدالرویه و با اتحاد و همآهنگی و منسجم در عملیات میدانی مشارکت نمی کنند؟!این در حالی است که اسرائیل از زمان غصب سرزمینهای فلسطین اشغالی همواره و مکرر به تمام همسایگان خود تجاوز و حمله........کرده و هیچ کشوری در همسایگی این رژیم غاصب از شر حملات و بمبارانهای صهیونیستها در امان نبوده و تمام کشورهای همسایه با فلسطین اشغالی با حملات متعدد و مکرر و متواتر بمباران شده و زیرساخت هایشان صدمه دیده............
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۳۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
فلسطینی راهی به جز مقاومت ندارد.طبق تاریخ امپریالیست ها وقتی پای چراغ را تاریک ببینند فرار می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اینا که به مرگ بر اسرایل منفی میدن فازشون کشتار و قتل و قارته؟
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۱۲:۳۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
*بسم الله الرحمن الرحیم*
همه میدانیم سرچشمه این منفی ها کجاست ،
اتفاقا هرچه منفی بیشتر باشد نشانه این است که تودهنی هایی که از مقاومت خورده اند بیشتر است.
و شدت عصبانیت و عجز آنها از تو دهنی هایی که از پشت جبهه مقاومت میخورند(کنایه از فضاهای مجازی که طرفدار مقاومتند) به شکل رای منفی عینیت پیدا میکند
پشت هر رای منفی کلی عذاب و شکنجه و عجز در مقابله به مثل خوابیده
یا علی
Germany
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
غارت عموجان.غارت درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل آدم کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ با اشغالگرای جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا اسراییل را نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
به کوری چشم رای منفی دهندگان منافق اسرائیل نابودخواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
لعنت به اون مزدوری که رای منفی داده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
نیروهای مقاومت هم بایدافراد مهم دشمن را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه ، بزنید این اسرائیلی ها رو نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
انشاالله استارت نابودی اسرائیل خورده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اسرائیل نابود می گردد
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۱:۱۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ان شاء الله به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خداوند با مقاومت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
چرازمبارزه مردم عراق چیزی نمی نویسید؟؟!! وازاعتراضت مردم آنان عکسی ندارید؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ازمبارزه مردم عراق باچی بادولتی که محورمقاومت بااشغالگران واستعماراست ؟؟!!!مبارزه ای که بازیگرانش شده اندابزاردست دشمنان آفرین به بصیرتت!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر اشغالگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
انتقام خونشو بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اسرائیل رو از نقشه حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
عکسای حمله رو ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر صهیونیست جماعت
آخرین اخبار