درخشش فیلم تجربی ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ در جشنواره‌های خارجی و داخلی

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از کسب جایزه بهترین فیلم از نهمین دوره جشنواره جهانی zero انگلستان توسط کریم عظیمی بخاطر فیلم تجربی ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: فیلم ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ساخته شده و پیش از این در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی حضور داشته و جوایز متعددی را از آن خود کرده است.  

او همچنین افزود: انیمیشن دریاوار ساخته آرمین دانشور به بخش مسابقه جشنواره Peoria llinois آمریکا و فیلم کوتاه سایه‌های سنگین کلاغ ساخته بهنام اسداللهی در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره استارت باکو راه یافت. 

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه چورک ( نان ) ساخته یاشار فرجی هم به بخش مسابقه یازدهمین فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه kinodisea راه یافت.

جشنواره  kinodisea یکی از بزرگترین فستیوال‌های جنوب شرق اروپاست که به حوضه مخاطبین کودک می‌پردازد و یازدهمین دوره خود را از تاریخ دوازدهم نوامبر در کشور رومانی و شش سینمای شهر بخارست برگزار می‌کند. 

موسوی از حضور فیلم کوتاه یازگلجک ساخته مهدی شاداب در بخش مسابقه دومین جشنواره ملی فانوس خبر داد. 

جشنواره فانوس توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در بخش‌های مختلف هنری برگزار می‌شود. در این جشنواره از بین ۴۴ فیلم داستانی کوتاه رسیده به دبیرخانه جشنواره ۲ فیلم از منطقه یک به بخش مسابقه راه یافته که علاوه بر فیلم یازگلجک (تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل) فیلم کوتاه گل یا پوچ ساخته مهدی خروشی از فیلمسازان جوان این دفتر به چشم می‌خورد.  

موسوی  با اشاره  به موفقیت رضا جمالی فیلمساز اردبیلی در جشنواره جهانی توکیو گفت: رضا جمالی با اولین اثر بلندش "فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند" به این جشنواره راه یافت و تندیس ارزشمند بخش آسیایی جشنواره با عنوان "روح آسیا" را از آن خود کرد. 

انتهای پیام/ع

موفقیت فیلمساز اردبیلی در جشنواره جهانی توکیو

 

برچسب ها: فیلم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار