عذرخواهی آهنگساز «افسانه چشم‌هایت» از خانواده هوشنگ ابتهاج + فیلم

مهیار علیزاده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش، بابت انتخاب اشتباه شعر آلبوم جدید «افسانه چشم‌هایت» از خانواده هوشنگ ابتهاج و هنردوستان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی آهنگساز «افسانه چشم‌هایت» بابت انتخاب اشتباه شعربه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب اشتباه مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» و بی‌دقتی او در ذکر نام یک شاعر باعث شد تا این آهنگساز با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مخاطبان این اثر عذرخواهی کند. انتشار اثر مشترک تازه منتشر شده همایون شجریان و علیرضا قربانی دو خواننده محبوب موسیقی کشور، از دو روز گذشته با حاشیه‌هایی همراه شد، که صدای بسیاری از کاربران را درآورد.


بیشتر بخوانید: در وصف آلبوم افسانه چشمهایت فقط میشه گفت: چه بگویم؟!


مهیار علیزاده در اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان عزیزم

ویدئو بالا مربوط است به حواشی و البته اشتباهی که در بروشور آلبوم «افسانه چشمهایت» رخ داده، در ویدیو دوم نیز دو نمونه از شمار زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که این ابیات را به نام استاد ابتهاج ثبت کرده‌اند برای شما به اشتراک گذاشته‌ام، با صحبتی که با خانواده استاد داشتم، آن‌ها هم بر این امر صحه گذاشتند که این اشعار مدت‌هاست به اشتباه به اسم استاد سایه ثبت شده‌اند.

بدیهی است که مسئول این بی‌دقتی شخص من هستم که انتخاب اشعار و آهنگسازی بر روی آن‌ها وظیفه من بوده و امیدوارم که به سرعت و در نسخه‌های تجدید چاپ این مورد و همینطور دو اشتباه تایپی در دفترچه سی دی اصلاح گردد.

امید که از این آلبوم لذت کافی ببرید.
ارادتمند همگی
مهیار علیزاده

عذرخواهی آهنگساز «افسانه چشم‌هایت» بابت انتخاب اشتباه شعر

علیزاده در این ویدئو توضیح داده است:

«می‌خواستم مراتب سپاسگزاری خودم را نسبت به تمامی مهر و محبت‌هایی که در این پنج سال به من و آلبوم افسانه چشم‌هایت داشتید، اعلام کنم. دست تک‌تک شما عزیزان را برای انتقادهای به جایی که راجع به قطعه «افسوس» داشتید، می‌بوسم. این قطعه در اینترنت سال‌هاست که به اسم استاد ابتهاج ثبت شده و من هم بدون کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای فکر می‌کردم که این شعر سروده ایشان است. ولی با صحبتی که با خانواده ایشان داشتم متوجه شدم که متاسفانه این شعر سروده ایشان نیست. به هر حال با ناشر اثر، علیرضا قربانی، همایون شجریان هماهنگ شده که این اشتباه در چاپ‌های بعدی اصلاح شود و من مراتب عذرخواهی خودم را نسبت به استاد ابتهاج، خانواده ایشان و تمامی هنردوستان عزیزم ابراز می‌کنم. امیدوارم از موسیقی این اثر لذت ببرید.»

در ادامه علیزاده ویدئویی از نتیجه جستجوی این شعر در مرورگر گوگل را به اشتراک گذاشت:

انتهای پیام/

قطعه افسوس از هوشنگ ابتهاج نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار