برگزاری جشـن کتـاب و کتـابخوانی در بندر ماهشهر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بندرماهشهر از برگزاری جشـن کتـاب و کتـابخوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدفروغی نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بندرماهشهر گفت: جشـن کتـاب و کتـابخوانی همزمان با آغاز بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این شهرستان با حضور مهد‌های کودک و مدارس چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در پارک پتروشیمی (فردوس) برگزار خواهد شد.

او افزود: در این برنامه مسابقه نقاشی طوماری کودکان با حضور مهد‌های کودک و دانش آموزان مدارس و عموم اجرا خواهد شد، همچنین برنامه‌هایی از جمله ایستگاه عضویت رایگان، مسابقه نقاشی کودک، ایستگاه کتابخوانی، نقاشی چهره کودکان، قصه گویی، شعر خوانی و برنامه‌های شاد و مفرح با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.

فروغی نژاد بیان داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات نقاشی، کتابخوانی، قصه گویی، نشست‌های کتابخوان و معرفی کتاب در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی  بندرماهشهر تصریح کرد: شنبه ۲۵ آبان ماه نیز عضویت در کلیه کتابخانه‌های عمومی شهرستان  رایگان خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی و یک قطعه عکس ثبت نام کنند.

او گفت: همچنین کلیه اعضایی که به دلیل تاخیر در بازگشت کتاب‌های امانتی شان مشمول جریمه شده اند نیز با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی شامل طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/م

در هفته کتابخوانی جشن کتاب در ماهشهر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار