۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۱ آبان)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که محبوبیت محصولات شیائومی افزایش یافته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (21 آبان)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هوشمند هفته همیشه در دسته پربازدیدترین خبر‌های فناوری قرار می‌گیرد. یکی از دلایل آن می‌تواند جذابیت نتایج رقابت بین غول‌های تولیدکننده تلفن همراه باشد. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی و اپل جزو شرکت‌کنندگان سرسخت هر هفته ما هستند و تقریبا آن‌ها را در همه فهرست‌ها مشاهده می‌کنیم.

محبوبیت شیائومی با اقتدار افزایش یافت

هفته گذشته اتفاق جالبی در فهرست گوشی‌های محبوب هفته رخ داد. در آن فهرست چهار گوشی از شیائومی وجود داشت و این مسئله نشان‌دهنده محبوبیت بالای محصولات این شرکت بود. اما این هفته این اتفاق دوباره رخ داده و حتی بیشتر از قبل است، زیرا در فهرست این هفته شش گوشی از این شرکت وجود دارد که نشان دهنده افزایش محبوبیت کالا‌های این شرکت بین کاربران دنیای فناوری است. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که نه تنها شش گوشی از شیائومی در این فهرست وجود دارد بلکه همه آن‌ها نیز در مقام اول تا ششم قرار گرفته‌اند.

گوشی جدید شیائومی با نام می‌ نوت ۱۰ - Mi Note 10 در گذشته یعنی هنگامی که هنوز به طور رسمی رونمایی نشده بود در مقام اول قرار داشت. در نتیجه دیدن آن در بین سه گوشی اول هفته آن هم درست پس از این که رسما معرفی شده است اصلا تعجب‌آور نیست. البته اکنون این دستگاه یک پله سقوط کرده و اکنون در جایگاه دوم قرار دارد. مدل پرو همین گوشی مدال طلا را روی گردن خود انداخته است در نتیجه می‌توان گفت این خانواده هنوز در جایگاه اول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۰  گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)  


پس از این دو، گوشی ردمی نوت ۸ پرو - Redmi Note 8 Pro وجود دارد که آن هم یک جایگاه سقوط داشته است. البته این گوشی توانسته است از نسخه چینی می‌نوت ۱۰ یعنی می ‌CC9 پرو - Mi CC9 Pro جلو بزند. می ‌CC9 پرو اکنون در مقام چهارم قرار داد. یکی دیگر از دستگاه‌هایی که از رویداد می‌نوت ۱۰ به این فهرست اضافه شده ردمی نوت 8T است که جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده و جلوتر از ردمی نوت ۸ - Redmi Note 8 قرار گرفته است. اختلاف این دو گوشی در مقایسه این هفته بسیار نزدیک بود، درست مانند تشابه زیادی که در قطعات سخت‌افزاری آن‌ها نیز دیده می‌شود.

در ادامه گلکسی A50 سامسونگ به چشم می‌خورد که در مقام هفتم، درست جلوی ویوو S5، قرار دارد. جالب است بدانید که گوشی ویوو در واقع هنوز در حد یک شایعه است و هیچ خبر رسمی از آن منتشر نشده و دیدن آن در این فهرست واقعا تعجب برانگیز است. فهرست ده گوشی پرطرفدار این هفته با دو دستگاه از شرکت ریلمی کامل می‌شود. یکی از آن‌ها X2 پرو و دیگری 5 پرو است که تقریبا هر هفته می‌توان آن‌ها را در فهرست مشاهده کرد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

وجود این اسامی در فهرست این هفته بدان معناست که ما دیگر نمی‌توانیم گوشی‌های سامسونگ گلکسی M30s، آیفون ۱۱ پرو مکس اپل و ردمی ۸ را در میان آن‌ها مشاهده کنیم.

در ادامه فهرست تصویری ده گوشی پرطرفدار هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۱ آبان)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار