امام جمعه دهلران مطرح کرد؛

مقابله با سنت‌های ناروا در جامعه

امام جمعه دهلران از مقابله با الگو های نادرست و سنت های ناروا در جامعه خبر داد.

مقابله با سنت‌های ناروا در جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران بر ساماندهی مراسمات فاتحه خوانی تاکید کرد و گفت:کار‌ها باید طبق شرع اسلام باشد و برخی آداب و روسوم و سنت‌ها ناروا برداشته شوند تا هم مردم و هم صاحبان عزا گرفتار این سنت‌ها ناروا و دست و پاگیر نشوند.

امام جمعه دهلران حجاب و عفاف را از دیگر موضوعات مهم و قابل پیگیری در شواری فرهنگ عمومی ذکر کرد و بر ضرورت برگزاری یادواره شهدای شهرستان وترویج حجاب برتر، دعوت از معتمدین و متنفذین و ترویج فرهنگ عمومی در جامعه تاکید کرد.

عسکری فرماندار دهلران هم ساختار فرهنگ را پویا و متحرک دانست و به کارکرد فرهنگ در اصلاح الگو‌ها اشاره کرد و افزود:باید تلاش شود با همت و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و بستر سازی زمینه کنار گذاشتن سنت‌های ناروا در جامعه فراهم شود.

فرماندار دهلران مواد مخدر را از آسیب‌ها جدی ذکر کرد وخواستار تدوین شناسنامه آسیب‌های اجتماعی محلات شدو ادامه داد:حاشیه نشینی از معضلات جدی در بحث مواد مخدر است که باید رصد شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران با موضوع ساماندهی مراسمات فاتحه خوانی، حجاب و عفاف و آسیب شناسی مواد مخدر و راه‌های مقابله با آن از منظر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

انتهای پیام/ د

مقابله با الگو های نادرست در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.