لزوم هم‌افزایی و همگرایی دستگاه‌های هم خانواده

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست ماهیانه دستگاه‌های هم خانواده وزارت در استان، بر لزوم هم‌افزایی و همگرایی این دستگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست ماهیانه دستگاه‌های هم خانواده وزارت در استان، بر لزوم هم‌افزایی و همگرایی این دستگاه‌ها تاکید کرد.
احمد حسین فتایی گفت: با توجه به نزدیکی بسیاری از وظایف و خدمات دستگاه‌های هم خانواده، هم‌افزایی و همگرایی در بین ما می‌تواند علاوه بر صرف‌جویی در هزینه‌های اضافه، زمینه برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های موثر و موفق را فراهم آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: این نشست ضمن همفکری مدیران دستگاهها، زمینه به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های موجود و جلوگیری از موازی کاری را فراهم نموده و فعالیت‌های فرهنگی هنری استان را با قدرت بیشتری پیش ببرد.

در این جلسه مقرر گردید تا پایان سال به ترتیب اداره کل اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی میزبان نشست مدیران دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان باشند.

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه به تصویب حاضران رسید، برگزاری جشن خانواده‌های کارکنان دستگاه ها، اجرای طرح وقف کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی توسط دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان است که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ب

تاکید بر بر لزوم هم‌افزایی و همگرایی دستگاه‌های هم خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.