بهره‌برداری سیاسی نتانیاهو از ترور فرمانده جهاد اسلامی

محافل داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو از عملیات ترور فرمانده جهاد اسلامی به عنوان ابزاری برای ماندن در قدرت استفاده می‌کند.

بهره‌برداری سیاسی نتانیاهو از ترور فرمانده جهاد اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، محافل داخلی رژیم صهیونیستی معتقدند مقامات سیاسی این رژیم بخصوص بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر آن از عملیات ترور فرمانده جنبش جهاد اسلامی به عنوان ابزاری برای ماندن در قدرت استفاده می‌کنند.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند. پس از آن ده‌ها موشک مقاومت فلسطین به مناطق مختلف فلسطین اشغالی اصابت کرد. کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی تنش‌ها در نوار غزه تشکیل جلسه داد.

تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه باعث تعطیلی مدارس در فلسطین اشغالی شد و در‌های پناهگاه‌ها نیز به روی مردم باز شد. مقامات این رژیم همچنین فعالیت راه آهن را متوقف کردند. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم نیز از مردم خواست به توصیه‌های مقامات توجه کنند زیرا این اوضاع مدتی به طول می‌انجامد.

گزارشگر المنار گفت: به محض ترور شهید بهاء ابوالعطا از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه، مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را موشک باران کردند. در این حملات شماری از شهرک نشینان زخمی شدند. این در حالی است که نیروگاه هسته‌ای دیمونا و مناطق جنوب نیز در بانک اهداف مقاومت فلسطینی و تیررس موشک‌های آن قرار دارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار