بازگشت رحیم استرلینگ به تیم ملی انگلیس

سرمربی تیم ملی انگلیس مهاجم جنجالی منچسترسیتی را به تیم ملی این کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی که پس از درگیری با جو گومز از تیم ملی انگلیس خط خورده بود و در حالی که در حال بازگشت به خانه بود، با نظر مساعد گرت ساوتگیت بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش برگشت.

گومز، مدافع لیورپول و استرلینگ در جریان شکست ۳ بر یک روز یکشنبه سیتی در آنفیلد، با هم درگیر شدند.

این دو سپس در پارک سنت جورج به درگیری خود ادامه دادند و گفته شد که استرلینگ با گومز در ناهارخوری نیز درگیر شده است.

گفته می‌شود پیش از اینکه این دو نفر از هم جدا شوند، استرلینگ بر سر هم تیمی خود (در تیم ملی) فریاد زد و حتی سعی کرد تا گلوی او را بگیرد.

طبق گفته تایمز، ساوتگیت ابتدا تصمیم گرفت استرلینگ را از ۲ مسابقه آینده انگلیس برابر مونته نگرو و کوزوو در چارچوب مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰ کنار بگذارد.

با این حال، سرمربی سه شیر تغییر موضع داد و در حالی که استرلینگ در حال برگشت به منچستر بود، به ستاره سیتی اطلاع داد که می‌تواند به گروه بپیوندد.

البته این بازیکن ۲۴ ساله روز پنجشنبه در هزارمین بازی تیم انگلیس مقابل مونته نگرو در ترکیب قرار نخواهد گرفت. اما انتظار می‌رود که هنگامی که تیم ساوتگیت روز یکشنبه در کوزوو به میدان می‌رود، استرلینگ به ترکیب برگردد.

سیتی پس از باخت یکشنبه در مرسی ساید، ۹ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت، البته استرلینگ در این فصل برای باشگاه و کشورش شروع عالی داشته است.

وینگر پیشین لیورپول از ابتدای فصل جاری در ۱۱ بازی لیگ برتر، ۷ گل به ثمر رسانده است.

سه شیر‌ها در صورت شکست نخوردن مقابل مونته نگرو در روز پنجشنبه، به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا در آینده تابستان راه خواهند یافت.


بیشتر بخوانید:

 گوندوغان: هیچ محدودیتی برای استرلینگ وجود ندارد

  استرلینگ یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا


انتهای پیام/

استرلینگ بخشیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار