یکی از مهمترین نقش های پارک اثر گذاری در نوآوری شهری است

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری نظام صنفی رایانه استان آمادگی لازم را در برای تدوین استراتژی و سناریو شهر هوشمند و اجرای پروژه های مرتبط را دارند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه خان احمدی با بیان اینکه شهرداری با تعدد خدمات می تواند بازار بسیار مناسبی برای شرکت های فناور باشد، گفت: یکی از مهمترین نقش های این پارک اثر گذاری در نوآوری شهری است .
او ادامه داد: شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری نظام صنفی رایانه استان آمادگی لازم را در برای تدوین استراتژی و سناریو شهر هوشمند و اجرای پروژه های مرتبط را دارند.

خان احمدی در ادامه با اشاره به پتانسیل های واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه، بیان کرد:فناوری ها و محصولات ارزشمندی توسط شرکت های پارک علم و فناوری در راستای تامین نیاز های فرهنگی و اجتماعی کرمانشاه بویژه علوم روانشناختی وجود دارد که با کمک فرهنگسرا ها می تواند به آن معرفی ودر اختیار شهروندان قرار گیرد .

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان اجتماعی فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری نهادی با خدمات بسیار گسترده است که می تواند برای بهبود و تسریع این خدمات رسانی از توان جوانان فناور استان استفاده کند، افزود:آمادگی داریم فضا های شهرداری برای معرفی خدمات فناوران مهیا کنیم .

او ادامه داد:شهردار کرمانشاه با نگاه باز خود در استفاده ازپتانسیل های جوانان کرمانشاهی و طرح ها و پروژه های بومی تاکید دارد .

عبدالمالکی یاد آور شد :تجربه های بسیار خوبی در برخی شهر ها از همکاری شهرداری و فناوران وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم.

 لطفی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از طرح ها و ایده های فناوران و حضور در جمع آنا بیان کرد: این نشست فصل جدیدی در همکاری های سازمان فاوا با نخبگان خواهد بود و ما این آمادگی راداریم از طرح ها و پروژه های شرکت های دانش بنیان استان در شهر هوشمند که برنامه اصلی این سازمان است استفاده کنیم .

او ادامه داد: در راستای همکاری های دوجانبه پروتکلی مبتنی بر همکاری سازمان فاوا وپارک علم و فناوری و به امضا برسد.


لطفی افزود:می خواهیم از ظرفیت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی جهت نیروهای سازمان فاوا استفاده کنیم .

در ادامه واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان حاضر در نشست به معرفی خود و طرح های قابل اجرا با شهرداری کرمانشاه در زمینه های اجرای اپلیکیشن های خدمات رسانی ، جمع آوری هوشمند زباله وتفکیک پسماند، آموزش های مهارت های زندگی و برگزاری دوره های روانشناسی شهروندی ، تصویربرداری هوایی فضا های شهری ، ساخت انیمیشن در ارتقا معرفی شهر و فرهنگ شهروندی، فضا سازی سبز و مبلمان شهری و هدایا و عروسک های محلی و همکاری در بخش های شهر هوشمند پرداخت.

درنشست همکاری های مشترک شرکت های فناور با مدیران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان اجتماعی فرهنگی ، ورزشی شهرداری کرمانشاه و تسهیل معاملات B2G رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان توانمندیهای جوانان و صاحبان ایده در شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور بر استفاده شهرداری از پتانسیل این شرکت ها در توسعه شهر تاکید شد.

انتهای  پیام/ز

 

همکاری سازمان فاوا وپارک علم و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار