آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم‌های اروپایی

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم های فوتبال اروپایی خبر‌های مربوط به این بخش در رسانه ها داغ‌تر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   به نوشته مارکا لیونل مسی تا تابستان سال ۲۰۲۰ مذاکره‌ای برای تمدید قراردادش با بارسلونا انجام نخواهد داد.

ESPN ادعا کرد بارسلونا در صورت تقاضای ۱۰۰ میلیون یورویی سالزبورگ برای ارلینگ هالند مهاجم ۱۹ ساله به جرگه خریداران او نخواهد پیوست.

به گزارش سان اگر آرسنال به دنبال استخدام میکل آرتتا دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی به عنوان سرمربی جدید باشد، سیتی مانع رفتن او نخواهد شد.

لیورپول قصد دارد رایان فریزر، ستاره جدایی طلب بورنموث را در پیش بگیرد.

منچستر یونایتد به دنبال ادواردو کاماوینگا، هافبک ۱۷ ساله و ۲۶ میلیون پوندی رن است، اما باید با بارسلونا رقابت کند.

چلسی برای جذب حبیب دیالو، مهاجم متز، با تاتنهام و لستر رقابت می‌کند.

انتظار می‌رود پپ گواردیولا به ۱۸ ماه پایانی قرارداد خود با منچسترسیتی پایبند باشد و بودجه لازم برای خرید بازیکنان جدید در ژانویه به او داده می‌شود.

به گزارش "اسپورت"، PSG که خود را برای از دست دادن کیلیان امباپه آماده می‌کند، علاقه‌مند است که وینیسیوس را از رئال مادرید به عنوان جانشین او جذب کند.

به گزارش ساتا ۲۴، نمانیا ماتیچ آماده است تا در ژانویه منچستریونایتد را ترک کند. این هافبک صربستانی که با اینتر ارتباط برقرار کرده است، خودش را در موقعیتی نامناسب در اولدترافورد می‌بیند.

به گزارش Corriere dello Sport، زلاتان ابراهیموویچ در حال فکر کردن جدی به بولونیا است.

به گزارش RSI، گرانیت ژاکا کاپیتان سابق آرسنال پیش از انتقال به سن سیرو در ماه ژانویه، یافتن خانه را در میلان آغاز کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ تنها مهاجم مدنظرمیلان نیست. این تیم درس مرتنس ستاره ناپولی و ماریو مانژوکیچ از یوونتوس را نیز در فهرست خرید دارد.

گفته می‌شود که تاتنهام اسپرز برای جایگزینی اریکسن دانمارکی که به پایان قرارداد خود رسیده است ۴ نفر را مدنظر دارد حکیم زایش از آژاکس، برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون، لورنزو پیگرینی از رم و بریز مندز از سلتا ویگو.


یشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


انتهای پیام/

نقل و انتقالات تیم‌های اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.