مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

استان ایلام در برق رسانی به روستا ها پیشتاز بوده است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: استان ایلام اولین استانی بوده است که تمامی روستاهای آن از نعمت برق برخوردار شده اند.

استان ایلام در برق رسانی به روستا ها پیشتاز بوده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، شیرخانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در نشست مطبوعاتی با اصحاب مطبوعات و رسانه گفت: استان ایلام اولین استانی بوده است که تمامی روستاهای آن از نعمت برق برخوردار شده اند. 

او در رابطه با سرقت انرژی بیان کرد: اولین آسیب ناشی از سرقت انرژی توسط افراد متوجه همسایگان و اطرافیان آن فرد می شود زیرا این کار باعث افت ولتاژ برای همسایگان شده و سبب بروز مشکلاتی برای آنان می شود.

شیرخانی اظهار کرد: این موضوع شاید در کوتاه مدت قابل مشاهده نباشد اما در بلند مدت تاثیرات مخربی را بر همسایگان وارد می کند.

او ادامه داد : در تابستان سال گذشته به دلیل کاهش منابع آبی سدهای برق‌آبی کشور با خاموشی هایی مواجه بوده ایم اما امسال این موضوع به خوبی مدیریت شد و به دلیل همکاری مناسب همشهریان  علاوه بر اینکه شاهد کاهش خاموشی ها در سطح استان بوده ایم، به کشورهای همسایه نیز صادرات برق داشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مطرح کرد:در حال حاضر ۱۷۰ مگاوات ساعت در پیک مصرف برق وجود دارد ، اما این میزان در تابستان به ۳۸۰ مگاوات رسیده بود.

او افزود: از هم اکنون  در حال برنامه ریزی برای تابستان سال آینده هستیم تا با مشکل قطعی برق مواجه نشویم.

انتهای پیام/ ن

توجه ویژه به برق رسانی در روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.