اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران/چالوس جمعه یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان تا روز شنبه ۲۵ آبان ماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در جاده‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۴ آبان تا ۲ بامداد شنبه ۲۵ آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

او افزود:آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ آبان تا ۲ بامداد شنبه ۲۵ آبان از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت:تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۲ آبان و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳و۲۴ آبان در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود:آمد وشد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۵ آبان از محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

بیشتر بخوانید:محور‌های هراز و چالوس یک طرفه شدند/ترافیک سنگین در هراز و چالوس

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست:ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار