واکنش حسن رنگرز به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی در سال جاری

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی درباره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی در سال جاری اظهار داشت: لیگ به لحاظ کمی و کیفی رشد محسوس و روند سازنده‌ای داشت. از نظر اعتبارات ریالی سرمایه گذاری تیم‌های شرکت کننده هم می‌توان مجموع فرآیند را مثبت ارزیابی کرد. البته کاستی‌ها و نقد‌هایی هم وجود داشت که سازمان لیگ باید نقاط آسیب و تهدید را شناسایی و برای دوره‌های بعدی برطرف کند. در نهایت امیدوارم سال آینده لیگی داشته باشیم که نظر همه را از هر لحاظ تامین کند.


بیشتر بخوانید:بازار بزرگ ایران با شکست سینا صنعت ایذه قهرمان شد/ عنوان سومی به دانشگاه آزاد رسید


قهرمان جهان درباره میزبانی یزد از مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر نیز گفت: امیدوارم برگزاری این رقابت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد ورود نونهالان، نوجوانان و آینده سازان به کشتی فرنگی در یزد باشیم. به هر حال احساس ما این است که باید دورنمای روشنی را پس از این میزبانی یزد برای این شهر متصور شویم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: لیگ کشتی فرنگی امسال بنا به دلایلی با فشردگی و تراکم برنامه برگزار شد که به واقع خارج از اراده ما بود. باید تلاش کرد لیگ سال آینده را در یک بازه زمانی طولانی‌تر برگزار کنیم تا همه بتوانند از مبارزات قهرمانان لذت ببرند. ضمن اینکه سرمایه گذاران و تیم‌های شرکت کننده نیز علاقه بیشتری به برگزاری لیگ در بازه زمانی طولانی تری دارند.


بیشتر بخوانید:قاسمی: برای دریافت طلای المپیک، مستقیم با لالوویچ مکاتبه کردم/ رئیس اتحادیه جهانی جوابم را داد


انتهای پیام/

صحبت‌های مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار