استاندار البرز خبر داد،

تسهیل و رفع موانع تولید در البرز

استاندار البرزگفت: تا زمانی که مشکلات تولید رفع نشده، دست از تلاش و پیگیری برنمی داریم.

تسهیل و رفع موانع تولید در البرزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، عزیز الله شهبازی، استاندار البرز، در بازدید از شرکت تولید صافی‌های دیالیز سها در ساوجبلاغ که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه این بازدید‌ها به منظور تسهیل و رفع موانع تولیداست، گفت : این واحد با تولیدات استراتژیک خود در زمینه تولید لوازم و تجهیزات پژشکی در این بخش برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه تا زمانی که مشکلات تولید رفع نشده، دست از تلاش و پیگیری برنمی داریم، افزود: خدا را شاکرم که تمامی تولیدات و تعمیرات تجهیزات این کارخانه بزرگ توسط کارشناسان داخلی و فرزندان این مرز و بوم صورت می‌گیرد.

شهبازی گفت : یکی از مدار‌های تولید این واحد که برای کشور بسیار مهم و استراتژیک است با مشکل مواجه شده و به اندازه ظرفیت اسمی خود تولید ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: کارکنان و مسئولان این واحد با عشق و علاقه کار می‌کنند، از این رو دست این مجموعه را به گرمی می‌فشاریم.

او گفت: امید است ظرف یک ماه آینده این خط تولید به مدار بازگردد تا علاوه بر بی نیاز شدن کشور از واردات این محصول، صادرات نیز به کشور‌های همسایه داشته باشد.

انتهای پیام/ا.و

خط تولید از مدار خارج شده صافی دیالیز در البرز احیا می‌شود

برچسب ها: بازدید ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.