ملی پوش تیم نامی نو اصفهان گفت: سطح داوری‌های لیگ فوتسال بانوان یا بسیار خوب و یا بسیار آزار دهنده است.

نظری: داوری‌های لیگ فوتسال بانوان حد وسط ندارد

مهسا نظری ملی پوش تیم نامی نو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سیزده هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسید و ما شاهد پویایی بسیار بالایی در مسابقات بودیم. به طوری که همه تیم‌ها سخت‌ترین رقابت‌ها را در نیم فصل تجربه کردند و حتی نتایجی هم که به دست آمد غیر قابل پیش بینی بود.

او افزود: سازمان لیگ برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باتوجه به انصراف تیم ستارگان ورامین، دوباره قرعه کشی کرد و همه باشگاه‌ها موافق انجام این کار بودند. طبق قرعه کشی جدیدی که انجام شده هیچ تیمی در نیم فصل دوم استراحت ندارد و خوبی این اتفاق این است که نتایج لیگ زودتر مشخص می‌شود. تیم ملی هم ۲ هفته زودتر می‌تواند تمریناتش را سر بگیرد، چون ما سال آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو داریم.

نظری تصریح کرد: داوری‌های این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان یا بسیار سطح بالا یا بسیار ضعیف بودند و متاسفانه حد وسطی وجود نداشت، چون داوران ما اختلاف فاحشی از نظر کیفیت قضاوت با یکدیگر دارند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: تا حدودی از نتایجمان در نیم فصل اول راضی هستیم، اما دیگر نباید در ادامه راه مرتکب اشتباهی شویم. هدف ما این است که جزو چهار تیم بالای جدول برای صعود به مرحله پلی آف قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


او تصریح کرد: فکر نمی‌کنم در نیم فصل دوم دیگر تیمی بخواهد از ادامه حضور در مسابقات انصراف بدهد. تیم ما هم بخشی از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده است.

نظری افزود: یکی از اتفاقات خوب این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان درخشش جوانان در یکسری از تیم‌ها بود که حتی باعث دعوت شدن این دختران باانگیزه به اردو تیم ملی کشورمان شد. در پایان امیدوارم نیم فصل دوم همچنان پویا و جذاب برگزار شود و زیبایی‌های لیگ تا آخرین لحظه باقی بماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار