سردار زاده کمند:

تشدید برخورد با مشمولان غایب امری ضروری است

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: علت اصلی کمبود سرباز وجود آماری از مشمولان غایب در جامعه است که برخورد جدی هم با آنان صورت نمی‌پذیرد.

تشدید برخود با مشمولان غایب امری ضروری استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدجواد زاده کمند معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهارکرد: شاکر این توفیق بزرگ الهی باشید که خداوند به شما عنایت فرموده تا در مقطع زمانی حساسی مسئولین وظیفه عمومی در استان‌ها باشید؛ اینکه با بهترین بندگان خدا و عظیم‌ترین سرمایه‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنید توفیق کمی نیست شاید این توفیق از آدم سلب شود پس باید قدر این توفیق را در لحظه لحظه حضورمان بدانیم و ارج بنهیم و تلاش و مجاهدت کنیم که خدمت در همه جای نیروی انتظامی واقعا توفیق می‌خواهد و توفیق است که حضرت آقا مدال پرافتخار مجاهد فی سبیل الله را بر گردن تک تک سبز پوشان ناجا آویخته اند.

وی گفت:مخاطبین شما سرمایه‌های اصلی نظام هستند، آینده دارن این نظام هستند نخبگانی هستند که پیشرفت این نظام دست اینهاست و سرمایه عظیمی که ما می‌توانیم در جهت دهی به این‌ها چه مثبت و خدای ناکرده منفی، نقش داشته باشیم. این موضوعی است که وظیفه ما را سنگین و کار مارا ارزشمندتر می‌کند

سردار زاده کمند با اشاره به روز دانش آموزگفت: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. امام علی (ع) هم در نامه به مالک اشتر فرمودند: سرباز زینت والی و افتخار کشور است، سرباز نگهبان دین وپاسدار شرف وحرمت قانون است،‌ای افسر تو اگر به راه حفظ شرافت سربازان جان ببازی سزاوار است، زیرا عملا به آنان درس فداکاری و صمیمیت می‌آموزی،‌ای پسر حارث در میان سرداران سپاه آن افسر را از همه بیشتر دوست بدار که سربازان را از هرچیز بیشتر دوست بدارد، خدمت سربازی از منظر، ولی امر مسلمین هم که می‌دانید چقدر تدابیر ارزشمندی را حضرت آقا دارند.

سردارزاده کمند بیان داشت: خدمت سربازی خدمت مقدسی است همه باید چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ به این موضوع بپردازند، ما در این دو سال می‌توانیم سربازان را درراستای ارزش‌های انقلابی و انسانی پرورش دهیم.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: یکی از مباحثی که اکثرا توسط فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مطرح می‌شود، بحث توجه به جوانان، توجه به سربازان، توجه به نخبگان وظیفه، ایشان از ما می‌خواهند باید تلاش کنیم دردوران سربازی ازجوان‌ها استفاده بهینه کنیم.

وی با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی برای توانمند سازی نظام و انقلاب است، افزود: سازمان وظیفه عمومی و مجموعه هایش در استان‌ها درگاه ورودی جوانان به این حوزه عظیم و بزرگ هستند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهارکرد: علت اصلی کمبود سرباز در نیرو‌های مسلح، وجود آماری از مشمولان غایب در جامعه است که این دسته از مشمولان هزینه‌ی غیبت را بر اساس قانون متحمل نمی‌شوند و برخورد جدی هم با آنان صورت نمی‌پذیرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تشدید برخورد با مشمولان غایب امری ضروری است، ان شاءالله با ایجاد ساز و کار‌های عملیاتی لازم، شاهد برخورد چشمگیرتر با مشمولان غایب هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظام وظیفه ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
افتخار می کنیم سرباز هستیم ولی نوکر نیستیم حق و حقوقمان را بدیدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
سربازی که حقوق کم میگیره
به زور میاد
بعد 10 سال تلاش برای درس یکباره پولدار میاد میخره
به چه امیدی بیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۲:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
برای همه واجب هست که بروند خدمت سربازی ،این یک وظیفه است برای همه جوانان همه باید به نوبت خود باید انجام بدهند ،کشورنگهبان نداشته باشد چطور می‌توانیم داخل کشورباخیال راحت زندگی کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
نگهبان اختیاری با حقوق خوب جذب کنند نه اجبار و مفت نیرو بکار بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
با این قوانین که هیچ حمایتی از سرباز نمیشه چه از نظر مالی په از نظر رفاهی نباید انتظار داشته باشند مه جوانها داوطلبانه به خدمت برند.
آخرین اخبار