سبدِ کتاب‌سازی کودک روی میز مدارس

رییس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره "کتاب سازی کودک" از ۱۸ تا ۲۳ آبان در ۴ مدرسه منتخب منطقه ۳ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نفیسه گلشیرازی ، رییس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جشنواره "کتاب سازی کودک" از ۱۸ تا ۲۳ آبان در ۴ مدرسه منتخب منطقه ۳ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

 با بیان اینکه این مسابقه قرار است در مدارس منتخب مناطق دیگر هم برگزار شود، اظهار داشت: در این مسابقه قرار است وسایلی مثل خرده پارچه، سنگ، وسایل تزیینی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا آن‌ها از ماهیت تفریحی که در ذهن خودشان است کتاب بسازند.

وی افزود: اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان قرار است در جشنواره "کتاب سازی کودک"، نظرات دانش آموزان به تفریح را بداند تا با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در خانواده‌ها وجود دارد و افکار مخربی را در بچه‌ها به وجود می‌آورد، جهت فکری آن‌ها را تغییر دهد و به سمت بازی‌های سالم که بهترین تفریح است، سوق دهد.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۳ شهرداری اصفهان با همکاری موسسه راه نبوغ اجرا می‌شود، تصریح کرد: مربیان موسسه راه نبوغ همراه با وسایل به مدارس منتخب می‌روند، ولی به دانش آموزان ایده نمی‌دهند بلکه به آن‌ها کمک می‌کنند تا ایده هایشان جهت دار شود و بعد از آن برای کتاب عنوان انتخاب می‌کنند.

رییس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در پایان گفت: این آثار توسط هیات داوران، بررسی می‌شود و بهترین آثار توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان چاپ می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
 

پرورش علاقه مندی به کتاب و کتاب خوانی در دانش اموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.