مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون ماهیانه ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۸ پرداخت می‌کند.

پرداخت ماهیانه ۱۰۰۰ میلیارد ریال در بانک توسعه تعاونبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الله مهدیان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گردهمایی اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی مشکل دار استان گیلان گفت: بانک توسعه تعاون از جوان‌ترین بانک‌های کشور است که در سال ۹۸ ماهیانه ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

او با بیان اینکه این بانک در ۱۰ سال گذشته ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است، افزود: اهداف سیاست‌ها و راهبرد‌های بانک هنگامی به نتایج موردنظر می‌رسد که ارتباطی دوسویه میان بانک و تعاون گران برقرار باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: برنامه‌ها و طرح‌های بانک توسعه تعاون در تطبیق با شرایط و مقتضیات شرکت‌های تعاونی طراحی و اجرا می‌شود.

مهدیان با معرفی طرح رونق تعاون به عنوان جدیدترین محصول این بانک ویژه گروه‌های مختلف تعاون گران گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی از طریق این طرح برای ارائه خدمات تسهیلاتی به شرکت‌های تعاونی فراهم شده است و اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی با ساماندهی اعضا و مشتریان خود می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

او به انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تأمین مالی پروژه‌های مسکونی شرکت‌های تعاونی مسکن اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم خط اعتباری به میزان ۲۰ هزار میلیارد ریال برای پیشبرد طرح اختصاص دهیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: البته بانک این طرح را با اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز کرده است و همزمان با پیشرفت طرح، مابقی منابع موردنیاز نیز تأمین خواهد شد.

در گردهمایی اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی مشکل دار استان گیلان که امروز در سالن تدبیر اداره کل تعاون گیلان برگزار شد، محمد کبیری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت و مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان مهم‌ترین مسائل و نقطه نظرات تخصصی خود را با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند و راهکار‌ها و راهبرد‌های تخصصی برای پیشبرد امور تعاونی‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری گردهمایی اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی مشکل دار استان گیلان

برچسب ها: اشتغال ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.