بازدید معاونان صداوسیما از کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای

قائم مقام و معاونان صداوسیمای مرکز یزد از کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بازدید کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ‌حجت الاسلام صداقت کشفی، قائم مقام صداوسیمای مرکز یزد در بازدید از کارگاه‌های فنی پسرانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، گفت: سعی می‌شود در برنامه‌های صدا، سیما و خبر مرکز یزد دانشجویان و کار آفرینان برتر این دانشگاه را معرفی کنیم.

او افزود: در صورت نیاز می‌توانیم از دانشجویان رشته‌های هنری این دانشگاه در صدا و سیمای مرکز یزد استفاده و حتی کار‌های تولیدی آن‌ها را از شبکه یزد پخش کنیم.

جواد شاکر اردکانی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد نیز در این بازدید، گفت: برای ایجاد نگرش مثبت خانواده‌ها به رشته‌های فنی و حرفه ای، برای تحصیلات دانشگاهی، نیازمند فرهنگ سازی اصولی از طریق رسانه ملی هستیم.

او با اشاره به اینکه ۷۰ درصد دروس این دانشگاه به صورت عملی و کارگاهی تدریس می‌شود، افزود: به همین منظور بیش از ۸۰ درصد دانشجویان پس از پایان تحصیل وارد بازار کار می‌شوند.

سه مرکز پسرانه امام علی و شهید صدوقی و دخترانه حضرت رقیه (س) در مرکز استان و دو مرکز پسرانه و دخترانه در شهرستان میبد و پنج مرکز پسرانه در شهرستان‌های اردکان، تفت، خاتم، ابرکوه و بافق فعال هستند.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دانشگاه‌های نسل سوم و تقاضا محور است، که این دانشگاه در استان یزد از ده دانشکده و آموزشکده تشکیل شده و به عنوان یک دانشگاه دولتی در استان فعالیت دارد.

ظهر امروز، چهارشنبه ۲۲ آبان قائم مقام و معاونان صدا و سیمای مرکز یزد از کارگاه‌های فنی پسرانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بازدید کردند.

انتهای پیام/ی

معاونان صداوسیما از کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار