طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در کردستان تحول ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به امنیت مثال زدنی که در این استان حاکم است،گفت: طرح‌ها و خدماتی که سپاه در بخش‌های فرهنگی بویژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده موجب تحول در کردستان شده است.

طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در کردستان تحول ایجاد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: وحدت خوبی در میان دولت، مجموعه نیروهای انتظامی و نظامی، قضایی، روحانیون و نمایندگان مردم در این استان وجود دارد که باید از آن برای توسعه بهره بگیریم.

او با یادآوری خدمات سپاه در استان کردستان و اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در اموری که به نظام و انقلاب مربوط است پیش قدم هستند، اضافه کرد: انتظار می‌رود فرمانده جدید سپاه بیت المقدس با پیروی از اهل بیت (ع) شرایطی را فراهم کند که مردم مناطق محروم و دور افتاده کردستان بیش از گذشته بتواند از خدمات سپاه استفاده کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اتفاقات منطقه و اینکه شاهد شرایط خاصی هستیم، افزود: جبهه مقاومت با اقتدار پیش می‌رود و در عراق، سوریه و فلسطین و یمن نمود عینی آن را می‌توان دید و طبق وعده امام راحل صهیونیست‌ها بازنده اصلی هستند و نابود می‌شوند.

او یادآور شد: روزی همه تصور می‌کردند آل سعود و هم پیمان های او در کمترین زمان بر مردم یمن غلبه می‌کند اما امروز همه، یمن را باور کرده‌ و ملت مقاوم این کشور به الگویی برای مقاومت تبدیل شده اند.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان اسبق و جدید سپاه بیت المقدس کردستان روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان اجرایی استان در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه بیت المقدس برگزار شد.

در این آیین که با سردار سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسین به عنوان فرمانده جدید سپاه بیت المقدس کردستان معرفی و از تلاش‌های سردار سرتیپ دو محمدحسین رجبی فرمانده پیشین سپاه بیت المقدس و فرمانده کنونی قرارگاه استانی شهید شهرامفر تقدیر شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی پیش از این به مدت ۱۰ سال فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام بود و از بیش از یکسال پیش تاکنون معاون اجرایی قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ج

نابودی اسرائل نزدیک است و پیش‌بینی مقام معظم رهبری محقق می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.