بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ + فیلم

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا با تصمیم جنجالی بنجامین ویلیامز نتیجه را به عراق واگذار کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا یک بار دیگر تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق مقابل هم قرار گرفتند. برنده این بازی حساس به جمع ۴ تیم برتر این دوره از بازی‌ها صعود می‌کرد.

ایران بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲۴ روی ارسال وریا غفوری، سردار آزمون با ضربه سر دروازه عراقی‌ها را باز کرد. هنوز نیمه  اول به پایان نرسیده بود که مهرداد پولادی در تصمیمی جنجالی از سوی بنجامین ویلیامز، داور میدان با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. تصاویری که نشان می‌داد کی روش، در پایان نیمه منتظر ویلیامز بود تا به او اعتراض کند، برای ما ایرانی‌ها یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ است.


بیشتر بخوانید: پیروزی دلچسب ایران مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ + فیلم


با شروع نیمه دوم احمد یاسین دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد و بازی با نتیجه یک بر یک مساوی در پایان نود دقیقه به پایان رسید. اوقات اضافه این بازی با گل یونس محمود برای عراق آغاز شد و مرتضی پورعلی گنجی نیز برای ایران گلزنی کرد. خطای پورعلی گنجی در محوطه جریمه خودی باعث شد تا اسماعیل از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای عراق بزند. در حالی که همه کار را برای ایرانِ ۱۰ نفره تمام شده می‌دانستند، اما دقیقه ۱۱۸ رضا قوچان نژاد در شلوغی محوطه جریمه عراق، بازی را دوباره به تساوی کشاند  تا جدال دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود.

درنهایت این عراقی‌ها بودند که در ضربات پنالتی این بازی را بردند و تصمیم جنجالی ویلیامز برای کی روش، شاگردان او و مردم ایران گران تمام شد.

انتهای پیام/

بازی ایران و عراق در جام ملت های ۲۰۱۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار