برگزاری آیین گرامیداشت دومین سالگرد جانباختگان زلزله

آیین گرامیداشت دومین سالگرد جانباختگان زلزله دلخراش ۲۱ آبان ماه سال ۹۶ غرب کرمانشاه با حضور مسوولان و قشر‌های مختلف مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در جوار حرم احمدابن اسحاق (ره) برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب گفت : کسانی که از خداوند فرصت زنده ماندن در زلزله را پیدا کردند باید از این حادثه عظیم درس گرفته و برای زلزله بزرگ قیامت آمادگی کامل را کسب کنند.

او گفت : حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز‌های ابتدایی پس از وقوع زلزله در شهرستان باعث دلگرمی مردم و تسکین آلام زلزله زدگان شد، از شخص اول مملکت تا اقشار مختلف مردم فداکار، بخشنده و نوع دوست کشور در کنار زلزله زدگان سرپل ذهابی بوده و به مردم کمک کردند که قابل قدردانی است.

او با بیان اینکه بازسازی با وجود تمام مشکلات و موانع به خوبی انجام می‌گیرد، گفت: فرصت سازی از تهدید زلزله که مدنظر رهبر انقلاب بود در بسیاری از بخش‌ها حاصل شده، اما در برخی از بخش‌ها نیز کمبود‌ها و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در ادامه راه باتلاش، حمایت و پیگیری مسئولان مرتفع شود.

فاطمی نسب افزود: تزریق تسهیلات تکمیلی ساخت می‌تواند به مردم زلزله زده در تکمیل واحد‌های نیمه کاره کمک کند که توسط دولت ابلاغ شده، ولی در گیرودار راهرو‌های بروکراسی اداری معطل مانده که امیدواریم هرچه سریع‌تر موانع آن برطرف شده و به دست مردم برسد.

او با اشاره به بحث امهال مجدد یکساله تسهیلات زلزله زدگان گفت: با وجود گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که همچنان درگیر امور بازسازی هستند، موضوع بسیار مهم و از مطالبه‌های مهم مردم است که می‌تواند به زلزله زدگان در امر تکمیل بازسازی کمک کند و امروز توسط استاندار پرتلاش و خدمتگزار واقعی مردم کرمانشاه در حال پیگیری است و امیدواریم بانگاه مساعد دولت و مجلس به نتیجه مطلوب برسد.

 

 

انتهای پیام/د

آیین گرامیداشت دومین سالگرد جانباختگان زلزله برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.