احیای دریاچه ارومیه برای دولت خیلی مهم است/وضعیت دریاچه ارومیه خوب است

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به ارومیه گفت:احیای دریاچه ارومیه برای دولت خیلی مهم است.

معاون اول رییس جمهور وارد ارومیه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، عصر امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت بعداز بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه ارومیه شدند و مورد استقبال استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین فرودگاهی و استانی قرار گرفتند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه برای این دولت خیلی مهم است اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه سعی کردم در هر شرایطی با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای، اعتبارات احیای این دریاچه تا حد امکان تخصیص یابد و امروز به فضل خدا با تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به افزایش نزولات وضعیت فعلی دریاچه خوب است.

معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلافصله پس از ورود به ارومیه بیمارستان خصوصی میلاد این شهر را افتتاح خواهد کرد.

صبح فردا (پنجشنبه) نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند.

بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه نیز از دیگر برنامه‌های «جهانگیری» در سفر ۲ روزه‌اش به آذربایجان‌غربی است.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر فردا(پنجشنبه) است؛ ورزشگاهی که عملیات ساخت آن طی سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

انتهای پیام/خ

سفر معاون اول رئیس جمهور به ارومیه

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.