برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم

تاجیک گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای رقابتی سالم در زمینه فنی و محتوایی و ارتقا کیفیت خبر و رسالت‌های جامعه خبری استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان ظهر امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای رقابتی سالم در زمینه فنی و محتوایی و ارتقا کیفیت خبر و رسالت‌های جامعه خبری استان عنوان کرد.

او تقویت راستگویی و داشتن صراحت و صداقت در جامعه خبری استان را از محور‌های اصلی جشنواره ابوذر عنوان کرد و گفت: انتخاب نام ابوذر برای این جشنواره به همین علت بوده چرا که صحابه بزرگ پیامبر اسلام همواره با این ویژگی‌ها در طول تاریخ شناخته می‌شوند.

اشرفی دبیر جشنواره ابوذر گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد و در هر بخش به سه برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

او عنوان کرد: رونق تولید، کارکرد‌های بسیج در چهل سالگی انقلاب اسلامی، مطالبه گری و گره گشایی از مشکلات مردم، محرومیت زدایی، سیمای فرهنگی، اجتماعی و معماری قم و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی موضوعات بخش اصلی جشنواره است.

دبیر جشنواره ابوذر با اشاره به افزایش رشته‌ها در بخش اصلی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدیویی و مستند به رقابت بگذارند.

او گفت: در بخش ویژه جشنواره آثار با موضوعات قم سرآمد شهادت و سرافرازی، اخلاق و فرهنگ شهروندی، حجاب و عفاف و هویت دینی قم، جوان گرایی، و گام دوم انقلاب اسلامی در قالب گزارش مکتوب پذیرفته می‌شود.

اشرفی تصریح کرد: آثار تولید شده باید از تاریخ ۱۹ بهمن سال ۹۷ تا ۲۲ آذر ۹۸ تهیه شود و از رسانه‌های مختلف پخش شود.

او مهلت ارسال آثار را ۲۳ آذر امسال اعلام کرد و افزود: این تاریخ تمدید نخواهد شد و اختتامیه این جشنواره در اواسط دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/الف

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.