احمدی: استعفاء داورزنی پس از تائید صلاحیت او برای انتخابات والیبال غیرقانونی نیست

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: وقتی تائید صلاحیت نامزد‌های ریاست فدراسیون والیبال رسمی شد، داورزنی هم از سمت خود در وزارت ورزش کناره گیری کرد.

عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مباحث مطرح شده نسبت به غیر قانونی بودن حضور محمدرضا داورزنی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال با توجه به استعفاء او از سمت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از اعلام صلاحیت ها گفت: به نظر می رسد کار طبق روال قانونی انجام شده و استعفاء دادن در این مورد پس از تائید صلاحیت منع قانونی ندارد. پیش از این هم چنین موضوعی نبوده است.  به نظر من تفاوتی ندارد داورزنی پس از اعلام صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال استعفاء داده باشد یا پس از آن چراکه در زمان ثبت نام الزامی نبوده که فردی باید استعفاء دهد و سپس برای حضور در انتخابات ثبت نام کند. تا زمانی که روند بررسی و تائید صلاحیت ها انجام نشود، نیازی به استعفاء نیست. وقتی تائید صلاحیت ها رسمی شد، داورزنی هم از سمت خود در وزارت ورزش کناره گیری کرد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری سومین دوره همایش فوتبال کلینیک فوتبال ایران بیان کرد: خوشحالم فدراسیون فوتبال به برگزاری این همایش اهتمام کرد و برگزاری مشترک آن به صورت مشترک با یک مرکز علمی- آموزشی جای تقدیر دارد. باید سایر فدراسیون های   ورزشی هم برای تقویت بنیه علمی شان چنین همایش هایی برگزار کنند تا افراد تحصیل کرده و دانشگاهی درباره مسائل مختلف آن رشته اظهارنظر کنند. باید این این اتفاق مبارک در تمام رشته های ورزشی استمرار پیدا کند.

او افزود: فوتبال رشته پرمخاطبی است که ابعاد فنی، اجرایی، مدیریتی، اجتماعی، هواداری، پزشکی و مواردی مانند آن مسائل زیادی دارد. باید سعی کنیم  آثار این تحقیقات و پژوهش های علمی را در تمام زمینه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.